თბილისი:
მანჩესტერი:
4-10-2016, 18:42
ავტორი: GeorgeBest ,
ნანახია: 3098,
კომენტარები: 22
"იუნაიტედის" სარეკორდო მაჩვენებელი
"მანჩესტერ იუნაიტედს" ყველაზე ძვირადღირებული შემადგენლობა ჰყავს.
მას შემდეგ, რაც სერ ალექს ფერგიუსონი ფეხბურთიდან წავიდა, "მანჩესტერ იუნაიტედი" ტრანსფერებში ფულის ხარჯვას არ ერიდება, კლუბი უკვე მესამე წელია ერთ-ერთი ყველაზე აქტიურია სატრანსფერო ფანჯარაზე და ამ დროის მანძილზე რამდენიმე ხმაურიანი ტრანსფერიც განახორციელა.

მიმდინარე სატრანსფერო ფანაჯრაზე "წითელი ეშმაკების" ახალმა მწვრთნელმა, ჟოზე მოურინიომ გუნდი 4 ფეხბურთელით გააძლიერა. გუნდს ზლატან იბრაჰიმოვიჩი, პოლ პოგბა, ჰენრიხ მხითარიანი და ერიკ ბაიი შეურთდნენ. მათ სანაცვლოდ "მანჩესტერ იუნაიტედს" 161 მილიონი ფუნტისს გაღება მოუწია.

ინგლისური გრანდის დღევანდელი შემადგენლობა 626 მილიონი ფუნტის ღირებულებისაა. ამ მაჩვენებლით "წითელი ეშმაკები" პირველ ადგილს იკავებენ. მეორე ადგილს "სამეფო კლუბი" იკავებს, რომლის საერთო ღირებულებაც 553 მილიონია.

"იუნაიტედის" სარეკორდო მაჩვენებელი
სიახლეები
22 კომენტარი
№11
ავტორი: just-rezi
4 ოქტომბერი 2016 20:00
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 21
მემგონი საიტი გაიყინა ადმინმა ვერ გაუძლო 1:1 ანგარიშს :))) და ამაზე პოზიტიური ვერაფერი მონახა :) დზალიან სულელის შედგენილია ეს სტატისტიკა მარტო ნეიმარი და მესი ღირს 450 მილიონი :D
0
№12
ავტორი: The Special One
4 ოქტომბერი 2016 20:02
  • სიახლეები: 60
  • კომენტარები: 886
არადა ჩვენთვის აქ ყველაზე მეტად ტეხავს პირველი ადგილი troll
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Maradona Good, Pele Better, George Best
№13
ავტორი: U N I T E D
4 ოქტომბერი 2016 20:07
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 165
ციტატა: WAYNE ROONEY 10
ციტატა: U N I T E D
აი ეს არის ჩვენი ყველაზე დიდი მინუსი, ფულის ფლანგვა ვიცით, აი მაგალითად ბაიერნი 2-ჯერ უფრო იაფი შემადგენლობა ჰყავს მაგრამ რასაც შვება თვითონაც ხედავთ, აი სწორედ ეს მომწონს ბაიერნში ყველაზე მეტად კარგი სატრანსფერო პოლიტიკა აქვთ.
---------------------------------
იმედია ყველანი დამეთანხმებით.


ისე რო იცოდე ყველაზე ბინძური სატრანსფერო პოლიტიკა ბაიერნს აქვს :)


რატო რას უწუნებ მაგათ პოლიტიკას ? belay
0
№14
ავტორი: SANDROGRIGA
4 ოქტომბერი 2016 20:16
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11137
რა ხეირი მერე
0
№15
ავტორი: U N I T E D
4 ოქტომბერი 2016 20:38
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 165
ციტატა: NoisyBoy
ციტატა: U N I T E D
აი ეს არის ჩვენი ყველაზე დიდი მინუსი, ფულის ფლანგვა ვიცით, აი მაგალითად ბაიერნი 2-ჯერ უფრო იაფი შემადგენლობა ჰყავს მაგრამ რასაც შვება თვითონაც ხედავთ, აი სწორედ ეს მომწონს ბაიერნში ყველაზე მეტად კარგი სატრანსფერო პოლიტიკა აქვთ.
---------------------------------
იმედია ყველანი დამეთანხმებით.

ხო იმენა ყველა ჩვენ გვაბოლებს,ადრე ბარსა იყო ეგრე,ძაან ყვლიფავენ ეს პატარა გუნდები დიდებს


მეც მაგის თქმა მინდა და ძალიან კარგი რომ შენც დამეთანხმე,რაც ფერგი წავიდა მაგის მერე ძაან უაზროდ ვფლანგავთ ფულს hi2

0
№16
ავტორი: shotkin
4 ოქტომბერი 2016 20:50
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4067
ციტატა: U N I T E D
ციტატა: shotkin
ძლივს რაღაც სიახლე თორე მეგონა საიტი მოკვდა სტოკთან თამაშის მერე )))

ციტატა: U N I T E D
აი ეს არის ჩვენი ყვეალზე დიდი მინუსი, ფულის ფლანგვა ვიცით, აი მაგალითად ბაიერნი 2-ჯერ უფრო იაფი შემადგენლობა ჰყავს მაგრამ რასაც შვება თვითონაც ხედავთ, აი სწორედ ეს მომწონს ბაიერნში ყველაზე მეტად კარგი სატრანსფერო პოლიტიკა აქვთ.
---------------------------------
იმედია ყველანი დამეთანხმებით.

თუძმახარ :D ფულის ფლანგვა ბოლო 2 წელში დავიწყეთ მანამდე ფერგის მანჩესტტერი მოგეხსენება რაციყო და ისედაც როდავკონკრეტდეთ ფლანგვა თუ ფლანგვაა მარტო ვანგაალმა ფლანგა ფული უაზრო როხოების და შნეიდერლენების და დარმიანების ტრანსფერებით ასევე დეპაიც , პოგბაში გადახდილი ფული აშკარად ღირს და სულ რო 200 გადაეხადათ გავამართლებდი იმიტორო ეს სამომავლო ინვესტიციაა, აქვს კლუბს და იხდის ნეტა გუნდმა ის იგროკები დაითრიოს ვინც ჭირდება და ფულს ვინ ჩივის დღეს ყველა ხარჯავს ესეთია ფეხბურთი


მართალი ხარ ფლანგვა ბოლო 2-3 წელიწადში დავიწყეთ მაგრამ აი აგერაა სტატისტიკაც და გადახედე, მთავარია ფაქტებია და აგერ ბატონო wink

მაგას ვამბობ მეც ვან გაალმა ფლანგა ამრტო თუ ფლანგა თორე მე პოგბაში გადახდილ 100 მილიონს ფლანგვას ვერ დავარქმევ იმიტორო პოგბა ვიცცით რაარი და ათამაშდა კიდეც და დაამტკიცებს რო ტოპ კლასია მარა დეპაიში გადახდილი 25 მილიონი შნეიდერლენში გადახდილი 25 მილიონი როხოში გადახდილი 15 მილიონი ფელაინიში გადახდილი 35 მილიონი თუ 30 ჯამში შეკრიბე და ფლანგვა არ გამოდის? მე მოუს სატრანსდფერო პოლიტიკა მომწონს და ამ 11 ტამაშშივე გამოჩნდა ვის რაშეუძლია ახლებს ასერომ ფლანგვა მარტო ვანგფაალს შეგვილია შევტენოთ
1
№17
ავტორი: U N I T E D
4 ოქტომბერი 2016 22:56
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 165
ციტატა: shotkin
ციტატა: U N I T E D
ციტატა: shotkin
ძლივს რაღაც სიახლე თორე მეგონა საიტი მოკვდა სტოკთან თამაშის მერე )))

ციტატა: U N I T E D
აი ეს არის ჩვენი ყვეალზე დიდი მინუსი, ფულის ფლანგვა ვიცით, აი მაგალითად ბაიერნი 2-ჯერ უფრო იაფი შემადგენლობა ჰყავს მაგრამ რასაც შვება თვითონაც ხედავთ, აი სწორედ ეს მომწონს ბაიერნში ყველაზე მეტად კარგი სატრანსფერო პოლიტიკა აქვთ.
---------------------------------
იმედია ყველანი დამეთანხმებით.

თუძმახარ :D ფულის ფლანგვა ბოლო 2 წელში დავიწყეთ მანამდე ფერგის მანჩესტტერი მოგეხსენება რაციყო და ისედაც როდავკონკრეტდეთ ფლანგვა თუ ფლანგვაა მარტო ვანგაალმა ფლანგა ფული უაზრო როხოების და შნეიდერლენების და დარმიანების ტრანსფერებით ასევე დეპაიც , პოგბაში გადახდილი ფული აშკარად ღირს და სულ რო 200 გადაეხადათ გავამართლებდი იმიტორო ეს სამომავლო ინვესტიციაა, აქვს კლუბს და იხდის ნეტა გუნდმა ის იგროკები დაითრიოს ვინც ჭირდება და ფულს ვინ ჩივის დღეს ყველა ხარჯავს ესეთია ფეხბურთი


მართალი ხარ ფლანგვა ბოლო 2-3 წელიწადში დავიწყეთ მაგრამ აი აგერაა სტატისტიკაც და გადახედე, მთავარია ფაქტებია და აგერ ბატონო wink

მაგას ვამბობ მეც ვან გაალმა ფლანგა ამრტო თუ ფლანგა თორე მე პოგბაში გადახდილ 100 მილიონს ფლანგვას ვერ დავარქმევ იმიტორო პოგბა ვიცცით რაარი და ათამაშდა კიდეც და დაამტკიცებს რო ტოპ კლასია მარა დეპაიში გადახდილი 25 მილიონი შნეიდერლენში გადახდილი 25 მილიონი როხოში გადახდილი 15 მილიონი ფელაინიში გადახდილი 35 მილიონი თუ 30 ჯამში შეკრიბე და ფლანგვა არ გამოდის? მე მოუს სატრანსდფერო პოლიტიკა მომწონს და ამ 11 ტამაშშივე გამოჩნდა ვის რაშეუძლია ახლებს ასერომ ფლანგვა მარტო ვანგფაალს შეგვილია შევტენოთ


მართალი ხარ მაგრამ დეპაიში და შნეიდერლინში გადახდილ ფულს მე გადაყრილად ვერ ჩავთვლი ხოლო დანარჩენების რა მოგახსენო wink
0
№18
ავტორი: simstoko
4 ოქტომბერი 2016 23:18
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1
ციტატა: deqstera


ეხლა მოიესს რომ აკრიტიკებთ თქვით ვინ დახვდა??
რიო-ვიდა რომლებისთვისაც კარიერის პიკი უკან იყო და მათი შემცვლელი გუნდს არყავდა, თან ეს მაშინ როცა უკვე ორივეს ტრავმიანი პერიოდი ჰქონდა დაწყებული, ევრა რომელიც დაცვის ხაზში საუკეთესო იყო მაგრამ მასაც საუკეთესო წლები უკან ქონდა მოტოვებული და მოუხშირა უკვე შეცდომებს და მარჯვნივ რაფაელი, რომელიც ძალიან მომწონდა მაგრამ ცოტა ქაჯი იყო და დაცვის ლიდერობას ვერაიღებდა თავისთავზე ამ ხალხის არყოფნაში!!
ნახევარდაცვაში კერიკი-ფლეტჩერი-ანდერსონი-ქლევერლი-კაგავა, ფლანგებზე იანგი-ვალენსია და გიგზი რომელიც მოთამაშე მწვრთნელი იყო უკვე და თითქმის არუთამაშია, ეს ნახევარდაცვა იუნაიტედის კი არა ტოტენჰემის და ევერტონის დონისაც კი არარის მემგონი(ნანი სპეციალურად არვთქვი რადგან ისეთი ცუდი პერიოდი ჰქონდა ტრავმების გამო სეზონში 10 მატჩსაც ვერატარებდა)!!
ერთადერთი რგოლი იყო თავდასხმა სადაც გუნდს არუჭირდა, მაგრამ მარტო თავდასხმით შეუძლებელია რამე გააკეთო(თან პერსი-რუნი უკვე შესაბამისად 31 და 28 წლისები იყვნენ)!!


შენი კომენტარი რეალურია მაგრამ მოდი მთავარი ვთქვათ..
გუნდში რაც აუცილებელი იყო, არის და იქნება თვითონ ქლევერლისაც კი ქონდა გამარჯვების მენტალიტეტი ანუ მთლიან გუნდში იმხელა დონეზე იყო ეს რომ არ ქონდა მნიშვნელობა ვინ ითამაშებდა ძირითადში უკვე გათავისებული ქონდა რომ მოწინააღმდეგეზე უკეთესი იყო შესაბამისად ესაა მთავარი მიზეზი ბაბუ რატომ იგებდა მასეთი *** ბავშვებით თამაშების 90%-ს პრემიერ ლიგაში.. ზუსტად მოიესის ბრალია ეგ მენტალიტეტი რომ დაირღვა გუნდში სხვა ვისი? მოდი ვაღიაროთ რომ დიდი ტაკტიკოსი არ იყო და ამასთან ერთად იყო Looser მწრთვნელი იმედია გახსოვს მაგის პრესკონფერენციები :) განა მანჩესტერში მაშინ დიდი ფეხბურთელები არ გადმოვიდოდნენ ? ჯერ კიდევ ყველამ იცოდა ვინ და რა ვიყავით რისი გაკეთება შეგვეძლო რათქმაუნდა Top კლასის ფეხბურთელებს ვიყიდიდით მაგრამ ვერ გაბედა ამან. ვან გაალზე საუბარიც არ მინდა და მოურინიოს ბოლომდე ვენდობი მინიმუმ გამარჯვების მენტალიტეტს დააბრუნებს და როდის მოხდება ეს ვნახოთ :)
0
№19
ავტორი: manuchari
5 ოქტომბერი 2016 01:26
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 129
თქვენ ფეხბურთს თუ უყურებთ კარგად დააკვირდით ინგლისის და გერმანიის ჩემპიონატის დინეს და იმ თასების რაოდენობა და მიხვდებით რომ ბავარიას სამჯერ მეტი თამაშები აქვს ვიდრე ემიუს აქედან გამომდინარე მე ვფიქრობ ემიუს ნუ ადრით სახვა გუნდებს უბრალოდ თქვით რომ ფერგი არ არის და ვერავინ ვერ ცვლის და იმას ნუ იტყვის რომ ფერგიდან დაიცყო გუნდის დაშლა არასცორეა
0
№20
ავტორი: stepno
5 ოქტომბერი 2016 15:28
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 4336
ესეთი რეკორდები მაგრა მკიდია
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

დამალვა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top