თბილისი:
მანჩესტერი:
19-04-2015, 00:34
ავტორი: GeorgeBest ,
ნანახია: 3220,
კომენტარები: 17
"ჩელსი" - "მანჩესტერ იუნაიტედი" 1-0 (მატჩის განხილვა)
დღევანდელი მატჩის განხილვა
ჩელსი
მანჩესტერ იუნაიტედი
1-0
18 აპრილი 2015, 20:30
30%
ბურთის ფლობა
70%
0
1
საგოლე პასი
0
0
პენალტი
0
0
5
სულ დარტყმები
0
12
0
2
კარში წასული
0
2
0
2
კარისკენ წასული
0
8
0
2
მეკარის სეივი
0
1
0
2
თამაშგარე
0
3
0
3
კუთხური
0
7
0
9
აუტი
0
23
0
13
წესების დარღვევა
0
11
3
ყვითელი ბარათი
1
0
წითელი ბარათი
0
მატჩის განხილვა
17 კომენტარი
№11
ავტორი: Count Alucard
19 აპრილი 2015 14:08
  • სიახლეები: 28
  • კომენტარები: 1979
ერთ ფეხბურთელზე ასე დამოკიდებული არ უნდა იყოს გუნდი recourse მაილის გარეშე ვერაფერი გააკეთეს, ჩელსიმ კიდე თავისი თამაში ითამაშა ჩააყენა ავტობუსი და მაინც მოიგო.
0
№12
ავტორი: Malboro463
19 აპრილი 2015 14:12
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5869
temo-scholes,
მანჩესტერთან შედარებით აბა რას შვრება? ყველაზ მეტი გატანილი გოლი და ყველაზე ნაკლები აქვს გაშვებული. სეზონის დასაწყისში ყველას და ყვეალფერს უგებდა. ერთი ამოსუნთქვით ვერ ჩატარებ სეზონს სიტისაც ცაუტარებია ამაზე უარესი მატჩები და ჩემპიონ უნატედსაც. შენ თუ გუშინ დაიწყე ყურება და მარტო მანჩესტერის თამაშს უყურებ ეგ არ ვიცი მარა წელს ჩელსიზე მეტად ჩემპიონობას არავინ იმსახურებს.
იმ თამასში კიდე მანჩესტერს უკეთ რომ ეთამაშა იმ ავტობუსის გარღვევაც შეიძლებოდა სივრცებს კი უტოვებდნენ მარა ჩაგდო ნახევარმა გუნდმა თამაში

ციტატა: ვახო ( G G M U)
ვიდრე მოიგო ისე როგორც ჩელსიმ მოიგო

მაშინ ოთხეულსაც არ ვიმსახურებთ.

temo-scholes,
დანაკლის რაც შეხება ჩელსისაც ყავდა რემი და კოსტა
0
№13
ავტორი: Lalana
19 აპრილი 2015 19:41
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2339
ციტატა: Malboro463
მაშინ ოთხეულსაც არ ვიმსახურებთ.

ხო გუნდი თავიდან აწყობის პროცესში ვერ გამოიყურებოდა ისე,როგორც ახლა,მაგრამ ჩემი აზრით ეგ დრო არ უნდა ჩავთვალოთ.
ციტატა: Malboro463
დანაკლის რაც შეხება ჩელსისაც ყავდა რემი და კოსტა

სამაგიეროდ მათ თავდასხმაში ფალკაო არ ყოლიათ ჩვენსავით,არ ყოლიათ ისეთი პატარა ბიჭი დაცვაში,როგორც ჩვენ.ან,რომელ ლამაზ ფეხბურთზე საუბრობ,როდესაც პარიზს ერთი ბურთი გაუტანეს და შემდეგ მიყუჩნდენ.ეს გუინდი დიდად არ გამოირჩევა შემტევითი ფეხბურთით და რატომ ამბობ,რომ ლამაზია მათ თამში?ის უნდა ვაღიარო,რომ თავიდან მართლაც კარგად დაიწყეს,მაგრამ ჩელსის თამაშზე მაინც ვერ ვიტყვი,რომ ლამაზია.შენ სილამაზესა და შედეგიანობას ერთმანეთში ნუ ურევ,ეს ორი კომპონენტი სულ სხვადასხვაა.ჩელსი ნამდვილად იმსახურებს ჩემპიონობას ,ამას ცხრილიც მოწმობს.

ან თემოს,როდესაც ეუბნები ჩელსიზე მეტად ვინ იმსახურებსო ჩემპიონობას,ეგ რა შუაში იყო?მგონი მაგაზე არაფერი არ უთქვამს.ან როდესაც ამბობ,უკეთესად რომ ეთამაშაო,მოდი ასეთი რაღაც ვთქვათ ჩელსის მოაცილე ტერი,ფაბრეგასი და კოშტა ნახევარმცველად დააყენე,მერე ვნახოთ როგორ ითამაშებენ wink wink გუშინ ცუდად არ უთამაშიათ,უბრალოდ შემსრულებელი აკლდათ,თორემ ეგ ნამდვილად არ იყო ჩელსის მოსაგები თამაში.
0
№14
ავტორი: Malboro463
19 აპრილი 2015 19:44
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5869
Lalana,
რატო არ კითხულობ ბოლომდე ჩემს ნაწერს? ან კითხულობ და ვერ ხვდები
მე ის კი არ მითქვამს ჩელსი შემტევ ფეხბურთს თამაშობს და ეს ერთი თამაში არაფერია მეთქი მე უბრალოდ Mანცესტერის თამშს შევადარე და შენც კარგად იცი ბოლო 2 წლის განმავლობაში რა თამაშს თამაშობს უნაიტედი სეზონის დასაწყისში ავტობუსი მოსაგონი იყო ისეთ საზიზღრობებს ჩადიოდა.
როგორც ჩანს არ გინახავს ჩელსის თამაშები რა კომბინაციებს ათამაშებდნენ ფაბრეგასის და აზარი დე დას რომ იფეთქებდნენ
0
№15
ავტორი: Lalana
19 აპრილი 2015 19:55
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2339
Malboro463,
მშვენივრად ვგებულობ და ისიც მშვენიოვრად გავიგე,რომ სიტისა და უნაიტედზე ლამაზ ფეხბურთს თამაშობსო,მაგრამ მე ასე ნამდვილად არ ვთვლი,ნუ ამ დროისთვის სიტიზე ლამაზ ფეხბურთს თამაშობს,მაგრამ უნაიტედზე ვეღარ დაგეთანხმები,რამოდენიმე თვის წინ სხვანაირ პასუხს გაგცემდი,მაგრამ ამ დროისთვის ნამდვილად ვერ თამაშობს უნაიტედზე ლამაზ ფეხბურთს და თუ ბოლოდროინდელ თამაშებსაც გადავხედავთ,ნადმვილად არ არის უფრო შედეგიანი,ახლა კი რაც შეეხება რამოდენიმე თვის წინანდელ მანჩესტერს,წესით ლოგიკურად თუ ვმშჯელობთ უნდა მიხვდე რატომ ვერ თამაშობდა ისეთ თამაშს როგორც ახლა.რაც შეეხება ჩელსის თამაშებს,სიმართლე,რომ ვთქვათ თითქმის მთელი პრემიერ ლიგის თამაშებს ვუყურებ და არა მარტო პრემიერ ლიგის,ხო რაც შეეხება ფაბრეგასა და აზარზე ნათქვამს,მშვენივრად კომბინირებენ ერთმანეთშიმ,მაგრამ მთლიანობაში,რომ ავიღოთ მაინც ვერ ვამჩნევ მაგ გუნდში ლამაზ თამაშს.ბოლო პერიოდში კი ნამდვილად არ ჩამოუვარდება მანჩესტერი მაგ მხრივ.
0
№16
ავტორი: Malboro463
19 აპრილი 2015 20:37
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 5869
ციტატა: Lalana
მშვენივრად ვგებულობ და ისიც მშვენიოვრად გავიგე,რომ სიტისა და უნაიტედზე ლამაზ ფეხბურთს თამაშობსო,მაგრამ მე ასე ნამდვილად არ ვთვლი,ნუ ამ დროისთვის სიტიზე ლამაზ ფეხბურთს თამაშობს,მაგრამ უნაიტედზე ვეღარ დაგეთანხმები,რამოდენიმე თვის წინ სხვანაირ პასუხს გაგცემდი,მაგრამ ამ დროისთვის ნამდვილად ვერ თამაშობს უნაიტედზე ლამაზ ფეხბურთს

შენი შენი აზრი გაგაჩნია და შეგიძლია არ დამეთანხმო მარა ჩელსი რომ უკეთეს ფეხბურთს თამაშობს წელს მაNჩესტერზე ეგ სტატისტიკაზეცა ასახული. კარში დარტყმების რაოდენობა,დრიბლინგი,კომბინაც
ია,პატკატი,საგოლე გადაცემები,სტანდარტები და ბევრი სხვა რამ კიდე. მანჩესტრი ვერ თამშობდაო მაგაის მიზეზის ძებნას რა მნიშვნელობა აქვს ეგ მაინც არაფერს ცვლის. ბოლოდროინდელი ცუდი თამასი კიდე ალბატ გადაღლილობის ბრალია თან ასე ადრე რომ გაინაღდებ ჩემპიონობას მაგის ფაქტორიცა. წელს ინგლისში ჩელსის ყველაზეკ არგი სეზონი ქონდა და ყველაზემ ეტად იმსახურებდა ეგ
0
№17
ავტორი: Lalana
21 აპრილი 2015 18:02
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2339
Malboro463,
როდესაც ამბობ,რომ რა მნიშვნელობა აქვს მანჩესტერი ცოტა ხნის წინ რატომ თამაშობდა მასეთ ფეხბურთსო,მაშინ ჩელსის გადაღლილობის მაგალითი რატომ მოგყავს?მგონი ორივე მათგანი მიზეზია და თუ ერთის მიზეზს მიზეზად არ თვლი,მაშინ არც ეგ არ უნდა ჩათვალო მიზეზად.მე კი ავღნიშნე,რომ ამ ბოლო ხანში ჩელსიზე უკეთესად თამაშობს მანჩესტერი და არა მთლიანი სეზონის განმავლობაში-მეთქი.
0

ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top