"მანჩესტერ იუნაიტედმა" Nissin - თან ახალი სპონსორობის შესახებ განაცხადა. იაპონური კომპანია კლუბის კიდევ ერთი გლობალური სპონსორი გახდა.
Nissin საკვებ პროდუქტებს აწარმოებს, რომელიც სპეციალიზებულია მაკარონზე და 30 სხვადასხვა სპონსორს აერთიანებს. "იუნაიტედი" აგრძელებს მსოფლიო ბაზარზე თავისი კორპორატიული ძალაუფლების გაზრდას.
კლუბის ოფიციალური განცხადება იუწყება: "საფეხბურთო კლუბმა "მანჩესტერ იუნაიტედმა" დღეს საერთაშორისო ბრებდთან - Nissin - თან პარტნიორული შეთანხმების შესახებ განაცხადა. Nissin კლუბის გლობალური პარტნიორი გახდა."
Mister Potato და Nissin -დან დაწყებული, Apollo Tyres - ს საბურავებით დამთავრებული, "იუნაიტედის" მარკეტინგული განყოფილება ძლიერ სისტემას წარმოადგენს, რამეთუ შემოსავალი წლიდან წალმდე იზრდება და მხოლოდ რამდენიმე მოწინააღმდეგე თუ გაუწევს კონკურენციას "იუნაიტედს" ამ კომპონენტში.
ეს განცხადება კლუბმა "ადიდასთან" 10 წლიანი კონტრაქტის გაფორმებიდან რამდენიმე დღეში გააკეთა და Forbes - ის ინფორმაციით, "იუნაიტედი" მსოფლიოს ყველაზე ძვირადღირებულ კლუბად იქნა აღიარებული, რომლის ფასიც 3,6 მილიარდ დოლარს შეადგენს.