გასული ჩაგდებული სეზონის გამო, "მანჩესტერ იუნაიტედის" ბრენდის ფასმა საგრძნობლად დაიწია. ამ სიაში იუნიატედი ბოლო სამი წლის განმავლობაში პირველ ადგილს არ ჩამოსცილებია, მაგრამ მოიესის ერთი ჩატარებული სეზონის შემდეგ კლუბმა ორი საფეხურით უკან დაბლა დაიწია.
Brand Finance გვიჩვენებს, რომ ახლა "იუნაიტედის" ბრენდი 439 მილიონ ფუნტად ფასდება, რაც 60 მილიონით ნაკლებია, წინა წელთან შედარებით.
"იუნაიტედის" მეზობლები კი ახლა იწყებენ პოზიციების გაფართოვებას. "ქალაქელთა" ბრენდის ფასი 303 მილიონი გახდა. კლუბი "ეტიჰადიდან" მეხუთე ადგილზე გადავიდა მეშვიდედან.
საკლუბო ბრენდების ათეულში კიდევ სამი პრემიერ-ლიგის კლუბია. "არსენალი" მეექვსე პოზიციას იკავებს. "ჩელსი" - მეშვიდეზე. "ლივერპულმა" - კი მერვე ადგილი დაიკავა.