თბილისი:
მანჩესტერი:
11-07-2022, 13:37
ავტორი: Georgi Tsintsadze,
ნანახია: 1844,
კომენტარები: 18
გარი ნევილის გამოხმაურება ტენ ჰააგის გადაწყვეტილებაზე
გარი ნევილმა ერიკ ტენ ჰააგის გადაწყვეტილება შეაფასა, მაგუაიერის კაპიტნობასთან დაკავშირებით . . .
გარი ნევილის გამოხმაურება ტენ ჰააგის გადაწყვეტილებაზე
გარი ნევილი მიესალმება ახალი მწვრთვნელის გადაწყვეტილებას და მიაჩნია, რომ სწორია ახალი სეზონისთვის კაპიტნის სამკლაურის კვლავ ჰარი მაგუაიერისთვის დატოვება.

შეგახსენებთ რომ ერიკ ტენ ჰააგმა, პრე-სეზონის მატჩის წინა პრესკონფერენციაზე განაცხადა, რომ არ აპირებს კაპიტნის შეცვლას, რომელიც კლუბს 2020 წლის იანვრიდან კაპიტნობს.

აღსანიშნავი ფაქტია, რომ ინგლისელი ცენტრალური მცველი მედიის, გულშემატკივრების და ზოგადად ყველას მხრიდან სერიოზული კრიტიკის ობიექტია და ეს განსაკუთრებით, მისი გასული სეზონის სათამაშო პრაქტიკიდან გამომდინარეობს, რბილად რომ ვთქვათ მაგუაიერს წინა სეზონი ჩაუვარდა. თუმცა მიუხედავად ამისა ტენ ჰააგი ჰარისთვის სამკლაურის ჩამორთმევას არ გეგმავს.

"კარგია, შეიძლება კლუბის გულშემატკივრებმა მეც გამაკრიტკონ, თუმცა მივესალმები გადაწყვეტილებას, რომ ახალი მწრთვნელი კაპიტნის შეცვლას არ აპირებს. მისი ამ გადაწყვეტილებისთვის გაკრიტიკება არასწორი მგონია. ჰარის აქტიურ დაბულინგებას, მისი მხარდაჭერა სჯობს". - განაცხადა "იუნაიტედის" ყოფილმა კაპიტანმა, გარი ნევილმა.

წყარო: www.manchestereveningnews.co.uk
სიახლეები, ახალი ამბები, ინტერვიუები
18 კომენტარი
№1
ავტორი: ikeoni
11 ივლისი 2022 14:10
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11429
Მაშინ უნდა გაეშვათ გუნდიდან დატოვო თან ესე ნაგლად წაართვა საერთოდ აიჭრება და მგონი ესე ჯობდა
2
№2
ავტორი: Roberto
11 ივლისი 2022 15:03
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 469
როგორი ფარჩაკი გუნდია ისეთი ყავს კაპიტანიც.ყველაფერი ერთმანეთზექ გადაჯაჭვული.მე თქვენი უთავბოლო დედებს შ....რე ერთი.საიდან მოათრიეთ და საიდან გამონახეთ.რქვე უთავმოყვარეებო,ამაზე მეტი დამსახურებული ხალხი არაა გუნდში თუ რა?სირთა ჯოგი სუბთა,ამათი იმედი როგორ უნდა გქონდეს და ვის ან რას უნდა უგულშემატკივრო
2
№3
ავტორი: manubro
11 ივლისი 2022 15:12
  • სიახლეები: 34
  • კომენტარები: 471
ამისთვის რო კაპიტნობა წაერთმიათ შეიძლებოდა უკიდურეს ფსიქოლოგიურ ფსკერზე აღმოჩენილიყო.

არ იქნებოდა სწორი , იშვიათი შემთხვევა რომ ამ სამში ორს ვეთანხმები.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ვინ ვართ ჩვენ?! - დედის მტ***ელები!!!
№4
ავტორი: Roberto
11 ივლისი 2022 15:23
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 469
ციტატა: manubro
ამისთვის რო კაპიტნობა წაერთმიათ შეიძლებოდა უკიდურეს ფსიქოლოგიურ ფსკერზე აღმოჩენილიყო.

არ იქნებოდა სწორი , იშვიათი შემთხვევა რომ ამ სამში ორს ვეთანხმები.

ეს მაინც ვერ გამოადგება კლუბს მეგობარო და გინდ კაპიტნობა დაუტოვებიათ და გინდ პრეზიდენტად დაუნიშნავთ
1
№5
ავტორი: manubro
11 ივლისი 2022 15:34
  • სიახლეები: 34
  • კომენტარები: 471
ციტატა: Roberto
ციტატა: manubro
ამისთვის რო კაპიტნობა წაერთმიათ შეიძლებოდა უკიდურეს ფსიქოლოგიურ ფსკერზე აღმოჩენილიყო.

არ იქნებოდა სწორი , იშვიათი შემთხვევა რომ ამ სამში ორს ვეთანხმები.

ეს მაინც ვერ გამოადგება კლუბს მეგობარო და გინდ კაპიტნობა დაუტოვებიათ და გინდ პრეზიდენტად დაუნიშნავთ


მეც ეგრე ვფიქრობ და ძალიან გამიხარდება თუ ორივე ვცდებით, ამან ისეთები გამოაცოცხლა და ისეთებმა ითამაშეს ამის ხელში ვნახოთ, ტადიჩი თუ მაგ დონეს ითამაშებდა თუნდაც რას წარმოვიდგენდი.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ვინ ვართ ჩვენ?! - დედის მტ***ელები!!!
№6
ავტორი: GIOMU
11 ივლისი 2022 15:53
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 587
ჯერ ერთი სწორია რო ჰარი დატოვეს, მერე კინც ასე არ ფიქრობს ვინ უნდა გამხდარიყო ახალი კაპიტანი? რონალდო? ახლა ბიჭები სახეს იხევენ დარბიან ეზმადებიან სეზონისტვის და ხზ ის სადაა ან რას აკეთებს. არც კადრულობს გუნდთან ვარჯიშ და ვითომ რაღაც ოჯახური პრობლემები აქვს.
0
№7
ავტორი: Mishiko82
11 ივლისი 2022 16:01
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 595
არ ვიცი ამის ფსიქოლოგიაზე როგორ იმოქმედებდა სამკლაურის ჩამორთმევა მაგრამ ყველა ნორმალურ გუნდში კაპიტანს ორი პრინციპით ირჩევენ 1. ირჩევენ იმ ფეხბურთელს რომელიც გუნდში დიდიხნის მოსულია და ყველაზე მეტი თამაში აქვს ჩატარებული და 2. ფეხბურთელი რომელიც გამოირჩევა ლიდერული თვისებებით და სარგებლობს გუნდში ავტორიტეტით. ფერგის მანიუში ყოველთვის ის იყო კაპიტანი რომელსაც ქონდა 2კომპონენტი ანუ ლიდერული თვისებები და ავტორიტეტი გუნდში, მაგუაერს ამათგან არც ერთი არააქვს და საინტერესოა ოლეგა რას დაეყრდნო? ალბად იმას რომ გუნდში ყველაზე ძვირად ღირებული ფეხბურთელი იყო პოგბას შემდეგ აქაც კი პოგბა უსწრებდა ფასით, სანამ გლეიზერები იქნებიან გუნდში არა მგონია რამე გვეშველოს, ვფიქრობდი კაპიტნის სამკლაურს დე ხეას გადასცემდნენ გუნდის ლიდერი თუ ვინმეა პირველ რიგში დე ხეა არის მე სხვა ლიდერს ვერ ვხედავ.
1
№8
ავტორი: shotkin
11 ივლისი 2022 16:35
  • სიახლეები: 6
  • კომენტარები: 4065
ციტატა: Roberto
როგორი ფარჩაკი გუნდია ისეთი ყავს კაპიტანიც.ყველაფერი ერთმანეთზექ გადაჯაჭვული.მე თქვენი უთავბოლო დედებს შ....რე ერთი.საიდან მოათრიეთ და საიდან გამონახეთ.რქვე უთავმოყვარეებო,ამაზე მეტი დამსახურებული ხალხი არაა გუნდში თუ რა?სირთა ჯოგი სუბთა,ამათი იმედი როგორ უნდა გქონდეს და ვის ან რას უნდა უგულშემატკივრო

100 %

ციტატა: GIOMU
ჯერ ერთი სწორია რო ჰარი დატოვეს, მერე კინც ასე არ ფიქრობს ვინ უნდა გამხდარიყო ახალი კაპიტანი? რონალდო? ახლა ბიჭები სახეს იხევენ დარბიან ეზმადებიან სეზონისტვის და ხზ ის სადაა ან რას აკეთებს. არც კადრულობს გუნდთან ვარჯიშ და ვითომ რაღაც ოჯახური პრობლემები აქვს.

დეხე უნდა გამხდარიყო

ციტატა: Mishiko82
არ ვიცი ამის ფსიქოლოგიაზე როგორ იმოქმედებდა სამკლაურის ჩამორთმევა მაგრამ ყველა ნორმალურ გუნდში კაპიტანს ორი პრინციპით ირჩევენ 1. ირჩევენ იმ ფეხბურთელს რომელიც გუნდში დიდიხნის მოსულია და ყველაზე მეტი თამაში აქვს ჩატარებული და 2. ფეხბურთელი რომელიც გამოირჩევა ლიდერული თვისებებით და სარგებლობს გუნდში ავტორიტეტით. ფერგის მანიუში ყოველთვის ის იყო კაპიტანი რომელსაც ქონდა 2კომპონენტი ანუ ლიდერული თვისებები და ავტორიტეტი გუნდში, მაგუაერს ამათგან არც ერთი არააქვს და საინტერესოა ოლეგა რას დაეყრდნო? ალბად იმას რომ გუნდში ყველაზე ძვირად ღირებული ფეხბურთელი იყო პოგბას შემდეგ აქაც კი პოგბა უსწრებდა ფასით, სანამ გლეიზერები იქნებიან გუნდში არა მგონია რამე გვეშველოს, ვფიქრობდი კაპიტნის სამკლაურს დე ხეას გადასცემდნენ გუნდის ლიდერი თუ ვინმეა პირველ რიგში დე ხეა არის მე სხვა ლიდერს ვერ ვხედავ.

+
0
№9
ავტორი: bendzela
11 ივლისი 2022 22:21
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 935
ჯერ სეზონი არ დაწყებულა და უკვე ჰააგის გაკეიტიკება არ მგონია მთლად მიზანშეწონილი რო იყოს , ჩემი აზრით სწორი გადაწყვეტილება მიიღო და უნდა დაეტოვათ კაპიტნად , წინა სეზონში ყველა არეულად თამაშობდა და მაგ ერთი სეზონით ნუ გადავწყვეთ მის კარიერას
0
№10
ავტორი: alkimikosi
11 ივლისი 2022 22:57
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 177
ციტატა: Mishiko82
არ ვიცი ამის ფსიქოლოგიაზე როგორ იმოქმედებდა სამკლაურის ჩამორთმევა მაგრამ ყველა ნორმალურ გუნდში კაპიტანს ორი პრინციპით ირჩევენ 1. ირჩევენ იმ ფეხბურთელს რომელიც გუნდში დიდიხნის მოსულია და ყველაზე მეტი თამაში აქვს ჩატარებული და 2. ფეხბურთელი რომელიც გამოირჩევა ლიდერული თვისებებით და სარგებლობს გუნდში ავტორიტეტით. ფერგის მანიუში ყოველთვის ის იყო კაპიტანი რომელსაც ქონდა 2კომპონენტი ანუ ლიდერული თვისებები და ავტორიტეტი გუნდში, მაგუაერს ამათგან არც ერთი არააქვს და საინტერესოა ოლეგა რას დაეყრდნო? ალბად იმას რომ გუნდში ყველაზე ძვირად ღირებული ფეხბურთელი იყო პოგბას შემდეგ აქაც კი პოგბა უსწრებდა ფასით, სანამ გლეიზერები იქნებიან გუნდში არა მგონია რამე გვეშველოს, ვფიქრობდი კაპიტნის სამკლაურს დე ხეას გადასცემდნენ გუნდის ლიდერი თუ ვინმეა პირველ რიგში დე ხეა არის მე სხვა ლიდერს ვერ ვხედავ.

სულშერმა ალბათ იქიდან გამომდინარე აარჩია რო იყო ინგლისელი და მცველი...
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top