დავიდ დე ხეამ სეზონი ცუდად დაიწყო რამაც მისი კრიტიკა გამოიწვია და მას კონკურენტი გამოუჩნდა, მეორე კვირას „მანჩესტერ იუნაიტედის“ რიგებში გამოჩნდა ანდრეს ლინდეგაარდი - არც ისე ნიჭიერი და ნაკლები პრაქტიკის მქონე მეკარე. მეკარე რომელშიც 3,5 ფუნტი გადაიხადა „მანჩესტერ იუნაიტედმა“.
დე ხეას კრიტიკის ან სათადარიგოთა სკამზე დასმის შემდეგ სერ ალექს ფერგიუსონმა იცის , რომ ახალგაზრდა მეკარეს ჟურნალიტებისგან ბევრი კრიტიკის მოსმენა მოუწევს. ყოველთვის როდესაც დე ხეა შეცდომას უშვებდა იგი განხილვის საგანი ხდებოდა ყველასათვის და ჟურნალისტები ჭორებს იგონებდნენ , რომ „მანჩესტერ იუნაიტედს“ მეკარე სჭირდებოდათ , მაგალითად ადრე ვრცელდებოდა , რომ „იუნაიტედი“ დაინტერესებული იყო „სტოკ სიტის“ მეკარით ბეგოვიჩით , ან „ბაიერნის“ მეკარით ნოიერით. ეს ყველაფერი გამოწვეული იყო მისი ერთი გოლის გაშვების ხარჯზე ან სათადარიგოთა სკამზე ხილვის შემდეგ. როდესაც დაიწყო სეზონის მეორე ნახევარი დავიდ დე ხეამ ყველანაირ კრიტიკას ხაზი გაუსვა. მან დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა თავისი ლამაზი თამაშით მადრიდი „რეალთან“ და აქ კი საბოლოოდ დაუსვა წერტილი ყველანაირ კრიტიკას. ყველა „მანჩესტერ იუნაიტედის“ გულშემატკივარს უყვარს იგი და სჯერათ მისი.
არგუმენტები , რომლებიც შეგვიძლია მას მივაწეროთ :
• შესანიშნავი სეივები ბოლო მატჩებში • ფეხბურთელი სწრაფად პროგრესირებს • იდეალური თამაში გასვლით მატჩებში
რაც შეეხება ანდრესს , მასზე ბევრ ლაპარაკს არ დავიწყებ რადგან ყველამ ვიცი როგორი მეკარეც არის იგი. თითქოს როდესაც იგი თამაშობს მატჩი სანდო და მშვიდია , მაგრამ ყველაფერი პირიქით არის. ერთ დროს , თითქოს ფერგიუსონი მასში ნომერ პირველობას ხედავდა , მაგრამ „რედინგთან“ მატჩის შემდეგ , ყველაფერი შეიცვალა , სადაც 27 წლის მეკარემ 24 წუთში 3 გოლი გაუშვა. არგუმენტები რომლებიც შეგვიძლია მას მივაწეროთ :
• იშვიათი სეივები • არასათანადო პრაქტიკა • დაძაბული თამაში
ჩემი აზრით ისეთი ტოპ კლასის გუნდი როგორიცაა „მანჩესტერ იუნაიტედი“ სჭირდება ტოპ კლასის მეკარე. მე ვთვლი , რომ დავიდ დე ხეა რამდენიმე წელიწადში გაუტოლდება პეტერ შმეიკელსაც და ვან დერ საარსაც . მისი ასაკიდან გამომდინარე თავი უნდა მოვეშვათ მის კრიტიკას რადგან ის მხოლოდ 21 წლისაა და ყველაფერი წინაა ხოლო ანდრესი 27 წლისაა და ამ ასაკშიც არ აქვს სათანადო პრაქტიკა.