მარკუს რაშფორდმა შეიტყო, რომ ოთხშაბათს ბრიტანულ ჟურნალში The Spectator გამოქვეყნდება სტატია, რომ ის სავარაუდოდ საქველმოქმედო საქმიანობას იყენებდა საკუთარი შემოსავლის გაზრდის მიზნით.
ჟურნალი აპირებს გამოაქვეყნოს კომერციული მონაცემები "იუნაიტედის" თავდამსხმელის შემოსავალის შესახებ 2020 და 2021 წლებში და მისი თანამშრომლობის შესახებ Burberry, Nike და GQ - სთან და ამის შესახებ განცხადება გამოაქვეყნა რაშფორდმა.
"ახლახანს გავიგე, რომ Spectator გეგმავს გამოაქვეყნოს, თუ როგორ მივიღე დამატებითი კომერციული ღირებულება ბოლო 18 თვის განმავლობაში" - დაწერა მარკუსმა ტვიტერზე. უბრალოდ მინდა განვმარტო, რომ ბრენდებთან თანამშრომლობას არ ვცდილობ. მე მათთან ვთანამშრომლობ, რადგან ეს ხელს უწყობს ჩემი საქმიანობას ფეხბურთის გარეთ."
”გასულ ზაფხულს, 1.3 მილიონმა ბავშვმა მიიღო საკვები პროდუქტების დახმარება და ჩემი პარტნიორობა Burberry - სთან ერთად მათ ადგილები მიიღეს სკოლის შემდეგ. ნოემბერში ინვესტიციის შემდეგ, სოციალურმა პრობლემებმა შეძლეს გაუმჯობესება და ზაფხულის არდადეგების გატარება. მაკმილანთან ჩემი თანამშრომლობის შედეგად, 80 000 ბავშვმა მიიღო წიგნი. ”
”აქვს თუ არა ჩემს სახელს ბევრი კომერციული მიმზიდველობა მთავრობასთან ამ ამბების შემდეგ? Რა თქმა უნდა. მაგრამ არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ მე ვარ "მანჩესტერ იუნაიტედის" და ინგლისის ნაკრების ფეხბურთელი. რატომ ეძებთ ყველგან რაიმე სახის ინტერესს? რატომ არ შეგვიძლია სწორად მოქცევა?
ახალი ამბები
5 კომენტარი
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.