თბილისი:
მანჩესტერი:
29-01-2020, 17:33
ავტორი: Lalana,
ნანახია: 2226,
კომენტარები: 13
"იუნაიტედმა" სპორტული დირექტორი შეარჩია
"იუნაიტედი" ანტერო ენრიკესთან აწარმოებს მოლაპარაკებას
TMW-ის ცნობით "მანჩესტერ იუნაიტედი" ანტერო ენრიკესთან აწარმოებს მოლაპარაკებას.51 წლის ანტერო "პარიზ სენ ჟერმენში" მუშაობდა,ახლა კი "იუნაიტედი" ცდილობს მის გადმობიერებას,მოლაპარაკების დეტალები კი ამ დროისთვის უცნობია.

როდესაც ენრიკე სპორტული დირეკტორის თანამდებობაზე მუშაობდა პარიზში მან შეძლო და ფრანგულ გიგანტში გადმოიყვანა ისეთი ფეხბურთელები როგორიცაა ნეიმარი და კილიან მბაპე.მან "PSG" 2019 წლის ივნისში დატოვა,მისი შემცვლელი კი ლეონარდო აღმოჩნდა.

სანამ ანტორე პარიზში მუშაობას დაიწყებდა მაქამდე ის "პორტოს" სპორტული დირეკტორი იყო.

"მანჩესტერ იუნიატედს" კი ამჟამად სპორტული დირეკტორი არ ყავს.რამოდენიმე ხანია "იუნაიტედში" ცდილობენ ამ თანამდებობის შევსებას,მაგრამ ჯერ-ჯერობით კანდიდატის შერჩევა ვერ ხერხდება.

ბოლო ხანებია რაც "მანჩესტერი" კრიტიკის ობიექტი გახდა სატრანსფერო ბაზარზე.მიუხედავად იმისა რომ ეშმაკუნები პრემიერ ლიგის ცხრილში მეხუთე ადგილზე არიან,ისინი მაინც იბრძვიან ოთხეულში მოსახვედრად.

იანვრის სატრანსფერო ბაზარზე კი "მანჩესტერს" აქტიურად უკავშირებენ ნახევარცმველებს,კონკრეტულად კი ბრუნო ფერნანდეშს.როგორც მოგეხსენებათ მათ ნახევარდაცვის ხაზში სკოტ მაკტომინეი და პოლ პოგბა გამოაკლდათ,რის შემდეგაც აქტიურად მუშაობენ ამ დანაკლისის შევსებაზე.

კლუბმა კი ჯერ-ჯერობით ამდენი ხნის განმავლობაში ვერ შეძლო ფენრანდეშის ტრანსფერის დახურვა,რის გამოც უფრო აქტიური გახდა სპორტული დირექტორის დანიშვნასთან დაკავშირებით საუბრები.
ჭორები
13 კომენტარი
№1
ავტორი: Lalana
29 იანვარი 2020 17:40
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
შეიძლება საკმაოდ ვარსვკვლავური ტრანსფერები გააკეთა ამ კაცმა,მაგრამ ისიც გასათვალისწინებელია თუ რა ფასში მოხერხდა ეს.იმის და მიუხედავად რომ ეს კანდიდატი ძალიან მომწონს,მაინც მონაკოს სპორტულ დირექტორისკენ უფრო ვიხრები.
0
№2
ავტორი: ikeoni
29 იანვარი 2020 17:41
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 11429
ყველაფერი ესე უნდა გაიწელოს და გაიჯანჯლოს რა უბედურებაა:))) მართლა დამაწყდა უკვე ნერვები რა
0
№3
ავტორი: dybbuk
29 იანვარი 2020 17:47
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1534
ციტატა: Lalana
შეიძლება საკმაოდ ვარსვკვლავური ტრანსფერები გააკეთა ამ კაცმა,მაგრამ ისიც გასათვალისწინებელია თუ რა ფასში მოხერხდა ეს.იმის და მიუხედავად რომ ეს კანდიდატი ძალიან მომწონს,მაინც მონაკოს სპორტულ დირექტორისკენ უფრო ვიხრები.

მართალი ხარ მეგობარო, ფაქტიურად მსოფლიო რეკორდი რეკორდზე მოხსნა სატრანსფერო ღირებულებით. დიდად ვერ შევაფასებ მის კარიერას რადგან არ მაქვს მასზე იმდენი ინფორმაცია, რომ უფრო ვრცლად განვიხილო მისი კანდიდატურა, მაგრამ მთავარია ეს კადრი შეიქმნას და დამკვიდდრდეს ამ გუნდში და შემცვლელის შემცვლელი არასოდეს დამთავრდება, ამ ეტაპზე გუნდს აუცილებლად ჭირდება სპ.დირექტორი და მივესალმები ამ ნიუსს თუ სიმართლეა
0
№4
ავტორი: bziki
29 იანვარი 2020 17:53
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1955
Vnaxot ra iqneba jer moiyvanon da mere amoqeqaven uechveli sruli warsuls ra uketebia aqamde.
Pesejedan rato gaushves magasac gavigebt ufro sworad finansuri feirplei rato daaviwyda
0
№5
ავტორი: Lalana
29 იანვარი 2020 18:04
  • სიახლეები: 82
  • კომენტარები: 2338
ციტატა: dybbuk
ციტატა: Lalana
შეიძლება საკმაოდ ვარსვკვლავური ტრანსფერები გააკეთა ამ კაცმა,მაგრამ ისიც გასათვალისწინებელია თუ რა ფასში მოხერხდა ეს.იმის და მიუხედავად რომ ეს კანდიდატი ძალიან მომწონს,მაინც მონაკოს სპორტულ დირექტორისკენ უფრო ვიხრები.

მართალი ხარ მეგობარო, ფაქტიურად მსოფლიო რეკორდი რეკორდზე მოხსნა სატრანსფერო ღირებულებით. დიდად ვერ შევაფასებ მის კარიერას რადგან არ მაქვს მასზე იმდენი ინფორმაცია, რომ უფრო ვრცლად განვიხილო მისი კანდიდატურა, მაგრამ მთავარია ეს კადრი შეიქმნას და დამკვიდდრდეს ამ გუნდში და შემცვლელის შემცვლელი არასოდეს დამთავრდება, ამ ეტაპზე გუნდს აუცილებლად ჭირდება სპ.დირექტორი და მივესალმები ამ ნიუსს თუ სიმართლეა

გეთანმხები,მთავარია ეს პოზიცია შეიქმნას და რაღაც სამომავლო გეგმა გაიწეროს.ამ კაცმა ნეიმარისა და მბაპეს გარდა ლასანა დიარა და ბერჩიჩე გადაიყვანა,მგონი ჩუპო მოტინგიც და ხუან ბერნატიც.კამპოსმა კი მონაკოში მცირე ბიუჯეტით შესანიშნავი სამუშაო გაწია და აგერ ლილშიც ძალიან კარგად მუშაობს.ვფიქრობ ყველაზე კარგი ვარიანტია დღეს-დღეობით და იმედი მაქვს პრიორიტეტული ვარიანტიც იქნება.

ციტატა: bziki
Vnaxot ra iqneba jer moiyvanon da mere amoqeqaven uechveli sruli warsuls ra uketebia aqamde.
Pesejedan rato gaushves magasac gavigebt ufro sworad finansuri feirplei rato daaviwyda

ხო მეც მაგაზე ვფიქრობ,მალევე გაათავისუფლეს და საკმაოდ დიდი თანხებიც გადაყარეს,მაგრამ ლიგა ერთის ჩემპიონობას ვერ გაცდნენ,თან როგორც ვიცი ბოლოსკენ ნეიმართანაც აერიათ ურთიერთობები.
0
№6
ავტორი: Dato kutaisi
29 იანვარი 2020 18:19
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
დავიჯერო სპორტული დირექტორის პოზიციაზე მოიყვანენ ისეთ კადრს ვისაც ფერგისთან არ აქვს კავშირები?რაღაც მეეჭვება ძაან
0
№7
ავტორი: makaveli
29 იანვარი 2020 18:51
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 962
ციტატა: Dato kutaisi
დავიჯერო სპორტული დირექტორის პოზიციაზე მოიყვანენ ისეთ კადრს ვისაც ფერგისთან არ აქვს კავშირები?რაღაც მეეჭვება ძაან

მეგობარო რამდენი ხანია თვალს ვადევნებ სუ კომენტარებს და მანჩეს ფანი ფერგის მიმართ ესეთი ანტიპატიით იყოს განწყობილი როგორც შენ ჯერ არ მინახავს.. სი გგონია რო ფერგი არი მთავარი და ეგ განაგებს ყველაფერს და დამიჯერე ეგრე არარი .. ბოლოს დაბოლოს სუ რო ეგრე იყოს მოიესამდე ჯერ პოჩეტინომ და მერე ანჩელოტიმ უთხრეს უარი პირდაპირ ფერგის მანჩეს ჩაბარებაზე და მერე მეორე დღეს ფერგი როარ იყოს დარწმუნებული ვარ უარეს წუმპეში ვიქნებოდით .. ტელეფონით ვერ ვწერ უბრალოდ და ვერ განვავრცობ მერე კომპით ვეცდები უფრო ვრცლად გიპასუხო დავით შემოგევლე
0
№8
ავტორი: gogita1991
29 იანვარი 2020 19:51
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 550
ლესტერის სპორტულ დირექტორზე რა აზრის ხართ? ჯონ რადკინზე?
0
№9
ავტორი: Dato kutaisi
29 იანვარი 2020 19:55
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3199
ციტატა: makaveli
ციტატა: Dato kutaisi
დავიჯერო სპორტული დირექტორის პოზიციაზე მოიყვანენ ისეთ კადრს ვისაც ფერგისთან არ აქვს კავშირები?რაღაც მეეჭვება ძაან

მეგობარო რამდენი ხანია თვალს ვადევნებ სუ კომენტარებს და მანჩეს ფანი ფერგის მიმართ ესეთი ანტიპატიით იყოს განწყობილი როგორც შენ ჯერ არ მინახავს.. სი გგონია რო ფერგი არი მთავარი და ეგ განაგებს ყველაფერს და დამიჯერე ეგრე არარი .. ბოლოს დაბოლოს სუ რო ეგრე იყოს მოიესამდე ჯერ პოჩეტინომ და მერე ანჩელოტიმ უთხრეს უარი პირდაპირ ფერგის მანჩეს ჩაბარებაზე და მერე მეორე დღეს ფერგი როარ იყოს დარწმუნებული ვარ უარეს წუმპეში ვიქნებოდით .. ტელეფონით ვერ ვწერ უბრალოდ და ვერ განვავრცობ მერე კომპით ვეცდები უფრო ვრცლად გიპასუხო დავით შემოგევლე

ძმა რა შუაშია ფერგის მიმართ ანტიპატიები.კაცი გენიოსი და ამ გუნდის რეალურად გრანდად მქცეველია და ამას რად უნდა მტკიცება,მაგრამ ბევრ რამეშია ფერგის გავლენები და უნეტესად ცუდად.
ჩემი მთავარი მოტივაცია როცა ამას ვამბობ არის ის რომ გუნდმა პირველ რიგში ფერგის გარეშე ცხოვრება და განვითარება უნდა ისწავლოს და მერე შეძლოს ეს ყველაფერი.მერე კიდევ ის რომ ფერგის მიდგომები ზოგადად რომ ძველი სკოლაა და დღეს რომ აღარ ამართლებს ეგეც სადავო არ უნდა იყოს წესით.რაც შეეხება ჩემს ამ დამოკიდებულებას ეს არა ფერგის დაკნინებაა არამედ გუნდის წინსვლის სურვილი.
რაც შეეხება ფერგის რომ უარი უთხრეს პოჩემ და ანჩელოტიმ.პოჩე იმ დროს არაფერს წარმოადგენდა და ანჩელოტის საშარო თავი არ ქონდა და თქვეს უარი.რაც შეეხება მოიესს.მიმაჩნია მოიესის მოყვანამ ვერ გაამართლა მაგრამ შეფასებისას რადიკალურად სანამ რამეს ვიტყოდეთ ის დრო უნდა გავიხსენოთ რაც მიეცა,თან ეპოქალური ძვრების პერიოდში.დღეს თუ შემიძლია ვთქვა ვან გაალზე და მოუზე გადაჭრით რამე,მოიესზე ასე ვერ ვიზამ იმიტომ რომ რა შეეძლო ეს ვერ ვნახეთ არასაკმარისი დროის გამო.მაგრამ მაინც ფერგის შეცდომა იყო.ახლაა და ოლე ფერგის მოყვანილია.შენ ალბათ იმ სასტავში ხარ ოლეს დრო რომ უნდა მივცეთ ამ პოზიციაზე რომაა.მე კი ვთვლი რომ ეს ფერგის კიდევ ერთი შეცდომაა.და ზოგადად ვერ ვხვდები 6წლის მერე ფერგის გავლენით აქ კაცი რატომ უნდა დანიშნულიყო.
სპორტული დირექტორის თემა სპეციალურად გაჯანჯლებული პროცესია და დარწმუნებული ვარ ესეც ფერგის თემაა.
რატომ?იმიტომ რომ ეს ფერგის მართვის სტილია.ერთპიროვნულობა.ზოგჯერ ეს კარგია მაგრამ უმეტესად ცუდი.ხოდა მაშინ როდესაც ყველა თანხმდება რომ სპ.დირექტორი საჭიროა,რა აფერხებს 7წელია ამ პროცესს?ვუდვორდი?არალოგიკურია,რადგანაც პირველ რიგში ვუდის ინტერესებშია ასეთი კაცის გუნდში ყოლა.ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ სხვას მაინც დაბრალდებოდა ახლა რაც ხდება.ვუდვორდი არის მენეჯერი რომელიც შეიძლება არაპოპულარული რამე ვთქვა მაგრამ არის ძალიან ძლიერი და მაგარი მენეჯერი.ის რაც მოსი პოზიციის კაცს ევალება იმას ასრულებს 1000% ით და მის ყოლას თავის კომპანიაში ყველა ინატრებდა.წარუმატებელი გუნდი როგორც ბიზნესი მომგებიანი იყოს ეგ ერთეულებს შეუძლიათ.წარმოიდგინე კომპანია კოლოსალურ მოგებებზე გადიოდეს,მაშინ როცა ყველა კონკურენტის პროდუქცია იხევს?ეგ ხომ ალოგიკურია?აუთსორსინგით ახერხებს ტიპი იმას რომ გუნდს როგორც კომპანიას ფინანსური მდგრადობა აქვს.ჩვენ კი აქ ვლანძღავთ.რატომ?იმიტომ რომ დებილი მწვრთნელები მოყავს და ფეხბურთელებს თურმე არ ყოდულობს.ლოგიკურ ხაზს ხედავ?მე ვერა.რადგანაც თუ ეს გუბდი საფწხბურთო კუთხით იქნება წარმატებული ეგ პირველ რიგში ვუდის ინტერესებშია,რადგანაც წარმოგიდგენია ასეთ სიტუაციაში რამდენს შეძლებს ფინანსურად?ან ვინმეს აქვს იმის ილუზია რომ კაცი რომელიც ამდენს ახერხებს იმას ვერ აცნობიერებდეს რომ გუნდს ფინანსებზე მეტად ჭირდება საფეხბურთო წარმატება?
ეგაა ძმაო ის როს გამოც ფერგის თავებს ვხედავ ამ გუნდში და ზოგადად საკმაოდ კონსერვატიული გუნდი ვართ რაც გვღუპავს.ეს ღუპავდა ლივერსაც და ისწავლეს ჭკუა.ჩვენ ვერა
1
№10
ავტორი: SANDROGRIGA
29 იანვარი 2020 20:24
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11124
ციტატა: Dato kutaisi
ციტატა: makaveli
ციტატა: Dato kutaisi
დავიჯერო სპორტული დირექტორის პოზიციაზე მოიყვანენ ისეთ კადრს ვისაც ფერგისთან არ აქვს კავშირები?რაღაც მეეჭვება ძაან

მეგობარო რამდენი ხანია თვალს ვადევნებ სუ კომენტარებს და მანჩეს ფანი ფერგის მიმართ ესეთი ანტიპატიით იყოს განწყობილი როგორც შენ ჯერ არ მინახავს.. სი გგონია რო ფერგი არი მთავარი და ეგ განაგებს ყველაფერს და დამიჯერე ეგრე არარი .. ბოლოს დაბოლოს სუ რო ეგრე იყოს მოიესამდე ჯერ პოჩეტინომ და მერე ანჩელოტიმ უთხრეს უარი პირდაპირ ფერგის მანჩეს ჩაბარებაზე და მერე მეორე დღეს ფერგი როარ იყოს დარწმუნებული ვარ უარეს წუმპეში ვიქნებოდით .. ტელეფონით ვერ ვწერ უბრალოდ და ვერ განვავრცობ მერე კომპით ვეცდები უფრო ვრცლად გიპასუხო დავით შემოგევლე

ძმა რა შუაშია ფერგის მიმართ ანტიპატიები.კაცი გენიოსი და ამ გუნდის რეალურად გრანდად მქცეველია და ამას რად უნდა მტკიცება,მაგრამ ბევრ რამეშია ფერგის გავლენები და უნეტესად ცუდად.
ჩემი მთავარი მოტივაცია როცა ამას ვამბობ არის ის რომ გუნდმა პირველ რიგში ფერგის გარეშე ცხოვრება და განვითარება უნდა ისწავლოს და მერე შეძლოს ეს ყველაფერი.მერე კიდევ ის რომ ფერგის მიდგომები ზოგადად რომ ძველი სკოლაა და დღეს რომ აღარ ამართლებს ეგეც სადავო არ უნდა იყოს წესით.რაც შეეხება ჩემს ამ დამოკიდებულებას ეს არა ფერგის დაკნინებაა არამედ გუნდის წინსვლის სურვილი.
რაც შეეხება ფერგის რომ უარი უთხრეს პოჩემ და ანჩელოტიმ.პოჩე იმ დროს არაფერს წარმოადგენდა და ანჩელოტის საშარო თავი არ ქონდა და თქვეს უარი.რაც შეეხება მოიესს.მიმაჩნია მოიესის მოყვანამ ვერ გაამართლა მაგრამ შეფასებისას რადიკალურად სანამ რამეს ვიტყოდეთ ის დრო უნდა გავიხსენოთ რაც მიეცა,თან ეპოქალური ძვრების პერიოდში.დღეს თუ შემიძლია ვთქვა ვან გაალზე და მოუზე გადაჭრით რამე,მოიესზე ასე ვერ ვიზამ იმიტომ რომ რა შეეძლო ეს ვერ ვნახეთ არასაკმარისი დროის გამო.მაგრამ მაინც ფერგის შეცდომა იყო.ახლაა და ოლე ფერგის მოყვანილია.შენ ალბათ იმ სასტავში ხარ ოლეს დრო რომ უნდა მივცეთ ამ პოზიციაზე რომაა.მე კი ვთვლი რომ ეს ფერგის კიდევ ერთი შეცდომაა.და ზოგადად ვერ ვხვდები 6წლის მერე ფერგის გავლენით აქ კაცი რატომ უნდა დანიშნულიყო.
სპორტული დირექტორის თემა სპეციალურად გაჯანჯლებული პროცესია და დარწმუნებული ვარ ესეც ფერგის თემაა.
რატომ?იმიტომ რომ ეს ფერგის მართვის სტილია.ერთპიროვნულობა.ზოგჯერ ეს კარგია მაგრამ უმეტესად ცუდი.ხოდა მაშინ როდესაც ყველა თანხმდება რომ სპ.დირექტორი საჭიროა,რა აფერხებს 7წელია ამ პროცესს?ვუდვორდი?არალოგიკურია,რადგანაც პირველ რიგში ვუდის ინტერესებშია ასეთი კაცის გუნდში ყოლა.ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ სხვას მაინც დაბრალდებოდა ახლა რაც ხდება.ვუდვორდი არის მენეჯერი რომელიც შეიძლება არაპოპულარული რამე ვთქვა მაგრამ არის ძალიან ძლიერი და მაგარი მენეჯერი.ის რაც მოსი პოზიციის კაცს ევალება იმას ასრულებს 1000% ით და მის ყოლას თავის კომპანიაში ყველა ინატრებდა.წარუმატებელი გუნდი როგორც ბიზნესი მომგებიანი იყოს ეგ ერთეულებს შეუძლიათ.წარმოიდგინე კომპანია კოლოსალურ მოგებებზე გადიოდეს,მაშინ როცა ყველა კონკურენტის პროდუქცია იხევს?ეგ ხომ ალოგიკურია?აუთსორსინგით ახერხებს ტიპი იმას რომ გუნდს როგორც კომპანიას ფინანსური მდგრადობა აქვს.ჩვენ კი აქ ვლანძღავთ.რატომ?იმიტომ რომ დებილი მწვრთნელები მოყავს და ფეხბურთელებს თურმე არ ყოდულობს.ლოგიკურ ხაზს ხედავ?მე ვერა.რადგანაც თუ ეს გუბდი საფწხბურთო კუთხით იქნება წარმატებული ეგ პირველ რიგში ვუდის ინტერესებშია,რადგანაც წარმოგიდგენია ასეთ სიტუაციაში რამდენს შეძლებს ფინანსურად?ან ვინმეს აქვს იმის ილუზია რომ კაცი რომელიც ამდენს ახერხებს იმას ვერ აცნობიერებდეს რომ გუნდს ფინანსებზე მეტად ჭირდება საფეხბურთო წარმატება?
ეგაა ძმაო ის როს გამოც ფერგის თავებს ვხედავ ამ გუნდში და ზოგადად საკმაოდ კონსერვატიული გუნდი ვართ რაც გვღუპავს.ეს ღუპავდა ლივერსაც და ისწავლეს ჭკუა.ჩვენ ვერა


100%-ით გეთანხმები დავით, მეც სულ იგივეს ვწერ ხოლმე ფერგიზე და ეგ არანაირად არაა ლეგენდის დაკნინება, ბრიტანელები ზოგადად კონსერვატორები არიან და ფეხბურთშიც ასეა როგორც ჩანს, თან ფერგის რაღაც გავლენა რო აქვს გუნდში ესეც არახალია, სხვანაირად ოლეს აქ არავინ მოიყვანდა და მითუმეტეს გრძელვადიან პერსპექტივად განიხილავდა.

რაც შეეხება ვუდვორდს, როგორც სუფთა გაგებით მენეჯერი მართლა ძალიან ძლიერია, ფინანუსრი კუთხით შშვენიერ სიტუაციაშია გუნდი, მიუხედავად არასახარბიელო საფეხბურთო სიტუაცია/პოზიციებისა, ამიტო ვუდვორდის გაშვება არამგონია მართებული ნაბიჯი იყოს, უბრალოდ გვერდშიჭირდება კარგი სპორტული დირექტორი რო ტრანსფერებზე ეკონომისტმა არ იზრუნოს და ეს ფეხბურთთან ახლოს მყოფმა პირმა გააკეთოს, და თუ აღირსებენ ამ საუკუნეში კარგია.
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top