თბილისი:
მანჩესტერი:
19-04-2018, 09:59
ავტორი: GeorgeBest,
ნანახია: 2760,
კომენტარები: 14
"ბორნმუთი" - "მანჩესტერ იუნაიტედი" 0-2 (მატჩის განხილვა)
მატჩის განხილვა.
ბორნმუთი
მანჩესტერ იუნაიტედი
0-2
18 აპრილი 2018, 22:45
44%
ბურთის ფლობა
56%
0
საგოლე პასი
0
2
0
პენალტი
0
0
8
სულ დარტყმები
0
5
0
2
კარში წასული
0
4
0
6
კარისკენ წასული
0
1
0
2
მეკარის სეივი
0
2
0
1
თამაშგარე
0
3
0
8
კუთხური
0
5
0
19
აუტი
0
19
0
9
წესების დარღვევა
0
8
3
ყვითელი ბარათი
1
0
წითელი ბარათი
0
მატჩის განხილვა
14 კომენტარი
№1
ავტორი: VALERI.s
19 აპრილი 2018 10:23
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 231
ყოველთვის ვიძახდი რომ მოურინიოს ფეხბურთელებთან მუშაობის არანაირი ნიჭი არ გააჩნია. მოყავს ვარსკვლავები და მათი კლასის ხარჯზე ცდილობს ფონს გასვლას. არც მუხტის მიცემა შეუძლია არც გამხნევება. მაგას მარტო ესიენთან და ფელაინთან გამოსდის მუშაობა. ერთი ნორმალური დამუშავებული კომბინაცია ვერ ვნახე ამ ორი წლის განმავლობაში და თუ გაითამაშეს ისიც ფეხბურთელების კლასიდან გამომდინარე. ფლანგის მცველები სახეზეც ვერ ცნობენ საკუთარი ფლანგის ვინგერებს რომელ შეთამაშებაზეა საუბარი!
2
№2
ავტორი: LASHQARA
19 აპრილი 2018 10:47
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1980
ციტატა: VALERI.s
ყოველთვის ვიძახდი რომ მოურინიოს ფეხბურთელებთან მუშაობის არანაირი ნიჭი არ გააჩნია. მოყავს ვარსკვლავები და მათი კლასის ხარჯზე ცდილობს ფონს გასვლას. არც მუხტის მიცემა შეუძლია არც გამხნევება. მაგას მარტო ესიენთან და ფელაინთან გამოსდის მუშაობა. ერთი ნორმალური დამუშავებული კომბინაცია ვერ ვნახე ამ ორი წლის განმავლობაში და თუ გაითამაშეს ისიც ფეხბურთელების კლასიდან გამომდინარე. ფლანგის მცველები სახეზეც ვერ ცნობენ საკუთარი ფლანგის ვინგერებს რომელ შეთამაშებაზეა საუბარი!

ეგ არის ზუსტად რეალური პრობლემა, ვიღაცის გამონათების იმედათ ვართ და ისე იგებს გუნდი მთელი სეზონია, მე გუნდური თამაში ვერ ვნახე, საჯარიმოდან წამოღებული და კომბინაციით გატანილი გოლი სადაც 4-5 ფეხბურთელი მონაწილეობს ბოლოს როდის ვნახე არ მახსოვს, მაგით გადის ფონს სიტი, ლივერპული, იუვენტუსი, რეალი, ტოტენჰემი და ზოგადად ფეხბურთი არის გუნდური თამაში ეს აუხსნას ვინმემ ჟოზეს რა შეგვაზიზღა ყველაფერი... am
0
№3
ავტორი: Paulscholes1
19 აპრილი 2018 11:00
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 183
Kidev erti usaxuri da utaqtiko tamashi. Karoche 2 weki rom kaci gunds xels ver daatyobs da stabilurad ver aatamashebs gasagdebia.

Martlebi xart zmebo kimbinacia ar icis rogir aswavlos fexburtelebs marto dacvashi dgomas aswavlis
0
№4
ავტორი: ALEXFERGUSON
19 აპრილი 2018 11:31
  • სიახლეები: 1058
  • კომენტარები: 1268
ის რომ აქ მოურინიოს ყოველთვის უარყოფითად მოვიხსენიებ ალბად ბევრმა იცის. გუშინდელ თამაშს რაც შეეხება,ვერ დავეთანხმები იმ მოსაზრებას,რომ გუშინ უსახური თამაში იყო. ბორმუთან რაც მოსაგებად ჭირდებოდათ ის გააკეთეს. გუშინდელ არჩეულ სქემას რაც შეეხება,იყო აბსოლიტურად ადეკვატური და სწორი განლაგება. აქცენტი გაკეთებული სისწრაფეზე და გამოვიდა კიდეც. ის,რომ გუშინ პოგბა ბევრად თავისუფლად თამაშობდა და საკმაოდ კარგად ითამაშა ფაქტია. ისიც ფაქტია,რომ მოურინიომ აქცენტი უნდა გააკეთოს სწრაფ ფეხბურთზე მითუმეთეს არის მაგის საშვალება. მარსიალი,ლინგარდი,რაშფორდი,ვალენსია,შოუ. ამათ უნდა მიცე შანსი რომ 4-5 თამაში ითამაშონ და ნახავთ რამხელა შედეგს დადებენ. სისწრაფეში ფიზიკურად ვერ ჯვჯობნიან და სწრაფი შემტევი ფეხბურთის შემთხვევაში ჩვენი გამცერებელი არ იქნება არავინ. გამოსარჩევი იყო ჯონსი,ჩემი აზრით ძააან მაგარი მცველია. ნუ მე თუ მითხავ სმოლინი ჯობია თავდასხმაში დადგეს :)
0
№5
ავტორი: davv
19 აპრილი 2018 11:52
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 18
სანესის გარეშე გუნდი უკეთ რო თამაშობს მარტო მე ვამჩნევ ამას
0
№6
ავტორი: Dato kutaisi
19 აპრილი 2018 12:24
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 3217
გუნდს ეტყობა ერთი ყველაზე ცუდი მომენტი.სანამ არ ცენზურაამენ და მერე თავზე არ დაასხამენ ყველას გინდ ექსპერტები გინდ გაზეთები აი მანამდე მოვალეობის მოხდის მიზნით თამაშობენ.აი დააკვირდით გუშინ პოგბაც და მარსიალიც იბრძოდნენ და უკანაც აქტიურად მოყვებოდნენ.ვერავინ დამაჯერებს რო იგივე დავალება არ ქონდათ სხვა თამაშებში მაგრამ პასუხი ერთია.ხასიათის ფეხბურთელებით ვართ გატენილები
0
№7
ავტორი: SANDROGRIGA
19 აპრილი 2018 12:26
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 11126
ციტატა: Dato kutaisi
გუნდს ეტყობა ერთი ყველაზე ცუდი მომენტი.სანამ არ ცენზურაამენ და მერე თავზე არ დაასხამენ ყველას გინდ ექსპერტები გინდ გაზეთები აი მანამდე მოვალეობის მოხდის მიზნით თამაშობენ.აი დააკვირდით გუშინ პოგბაც და მარსიალიც იბრძოდნენ და უკანაც აქტიურად მოყვებოდნენ.ვერავინ დამაჯერებს რო იგივე დავალება არ ქონდათ სხვა თამაშებში მაგრამ პასუხი ერთია.ხასიათის ფეხბურთელებით ვართ გატენილები


გეთანმხები 100% იანია
0
№8
ავტორი: Svanchester
19 აპრილი 2018 12:35
  • სიახლეები: 2837
  • კომენტარები: 3896
ციტატა: SANDROGRIGA
ციტატა: Dato kutaisi
გუნდს ეტყობა ერთი ყველაზე ცუდი მომენტი.სანამ არ ცენზურაამენ და მერე თავზე არ დაასხამენ ყველას გინდ ექსპერტები გინდ გაზეთები აი მანამდე მოვალეობის მოხდის მიზნით თამაშობენ.აი დააკვირდით გუშინ პოგბაც და მარსიალიც იბრძოდნენ და უკანაც აქტიურად მოყვებოდნენ.ვერავინ დამაჯერებს რო იგივე დავალება არ ქონდათ სხვა თამაშებში მაგრამ პასუხი ერთია.ხასიათის ფეხბურთელებით ვართ გატენილები


გეთანმხები 100% იანია

დავით, მეც დაგეთანხმები რომ ხასიათის ფეხბურთელებით ვართ გატენილები. და ვეცდები ის აზრი გამოვთქვა თუ რატომ ვართ ხასიათის გუნდი, ჩემი აზრით და მგონია რომ ეს აზრი სავსებით ლოგიკურია, ეს ხდება გუნდში მოურინიოს ფილისოფიის გამო, გუნდი დაცვით ფეხბურთს თამაშობდა მთელი სეზონია, არ მოეწონა ეს პოგბას გამოხატა და ხეხა სათადარიგო, ანუ ხასიათში გადაუვიდა, არიან სხვა ფეხბურთელებიც რომელთაც ეს არ მოსწონთ ხმამაღლა ამაზე ვერ საუბრობენ რადგან ყველამ იციან თუ რა მოელით ამ შემთხვევაში ან სათადარიგო ან ტრანსფერი. ასე რომ ხასიათი და ამინდი გუნდში მოურინიომ უნდა შექმნას, ხოლო იმ ისტორიის გუნდში როგორიც მანჩესტერია თითოეულ ფეხბურთელმა იცის რომ ეს არის შეტევის გუნდი, მოურინიოს ფილოსოფიით კი ფეხბურთელები რომლებიც მოედანზე ძირითადად უბურთოდ ირბენენ დაცვითი სტილის ხარჯზე ხასიათს ვერ შექმნის მებრძოლს. არის რიგი მომენტები აი გუშინდელი ფეხბურთი ავიღოთ, როგორ იბრძოლეს ბიჭებმა და რა კარგად მოიგეს, პოგბაც რა კარგი იყო, ეს იქიდან გამომდინარე რომ სეზონი ჩვენთვის დამთავრდა და მოურინიომ თავისუფლად მოქმედება არჩია, აბა იყოს დაძაბული სეზონი ისევ, დაიწყებოდა ისევ ჩაჯდომა დაცვაში კონტრზე თამაშები და არასანახაობრივი ფეხბურთი, ჟოზე ამ ტაქტიკას რთავს მაშინ როდესაც რაღაცის მიღწევას ცდილობს, სხვა შემთხვევაში გუნდშ თავისუფლად მოქმედების ნებას აძლევს ფეხბურთელებიც მოედანზე ისე მოქმედებენ როგორც შეტევით სტილს ჭირდება. ვიტყვი და მგონია რომ ეს ხასიათი ფეხბურთელებში ჟოზე მოურინიოს დაცვით სტილმა ჩანერგა. უსიამოვნოა ეს სტილი ფეხბურთელებისთვის რომლებიც იუნაიტედში ასპარეზობენ და გადასდით ხასიათსი. ვფიქრობ ასეა
0
№9
ავტორი: Paulscholes1
19 აპრილი 2018 12:59
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 183
Saocaria adamianis motmineba.namdvilad ar megona fexburtelebs daabralebda vinme manius chavardnas da ara mourinios. Sharshan mous taqtikam ki ara fexburtelebis jlasit moigo evropa liga manium da ara mourinios genialobit. Arcert tamashi ar chautarebia gamartuli taqtikit ubralod rostovs da mistanebs klasit ajobes fexburtelebma.
0
№10
ავტორი: WeAreUnited
19 აპრილი 2018 13:12
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 293
რაზეა საუბარი საერთოდ ვერ ვიგებ მოურინიოს აქვს ამოსარტყმელი სევილიის მერე ნებისმიერი თავმოყვარე გუნდი გააჯმევინებდა შე დედა აფეთქებულო წითლების მწვრთნელი ხარ თუ ვესტბრომვიჩის სევილიას მეორე ნომრად რომ ეთამაშები ტრაფორდზე გუნდი გრანდია და სულით და გულით და მილანას დავემსგავსეთ ბუბლიკ
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top