რამდენიმე დღის წინ, "მანჩესტერ იუნაიტედმა" უმსხვილეს კომპანია "ადიდასთან" ახალი სეზონის, საშინაო მაისური წარადგინა, რომელიც კლუბის ისტორიასა და გეოგრაფიის საიდუმლოებებს ინახავს.
ინიგო ტერნერმა, რომელიც ლიცენზირებულ "ადიდასის" საფეხბურთო დეპარტამენტში მუშაობს, ჩინეთში გამართულ სპეციალურ ღონისძიებაზე, ფერთა ორი ტონის შთაგონების მიზეზი განმარტა.
"ჩვენს უკან, "მანჩესტერ იუნაიტედის" წარსულში ვიმოგზაურეთ და გადავწყვიტეთ, რომ ნახევრად შევხებოდით ორ დროს, რომელიც იყო "ნიუტონ ჰიტის" პირველი მაისური.
ფიჭის გრაფიკა კი მანჩესტერის გერბის ინსპირაცია იყო. გერბის ფარგლებში, არსებობს მუშა ფუტკრები. ფუტკარი არის სიმბოლო, თუ როგორ ხედავს საკუთარ თავს "მანჩესტერ იუნაიტედი" და ატრიბუტი, რომელიც მოთამაშეებს მოედანზე გასვლის დროს სჭირდებათ,"