თბილისი:
მანჩესტერი:
26-05-2015, 17:27
ავტორი: Daley Blind,
ნანახია: 2744,
კომენტარები: 25
"რეალმა” ჩიჩარიტოს გამოსყიდვაზე უარი განაცხადა
მექსიკელი კვლავ ინგლისში დაბრუნდება.
Marca-ს ცნობით მადრიდის ”რეალის” ამჟამინდელი ფეხბურთელი ხავიერ ერნანდესი კვლავ ინგლისს მიაშურებს. ესპანური მედიის თქმით მადრიდელებმა მექსიკელის გამოსყიდვაზე უარი განაცხადდეს.

მიუხედავად იმისა რომ ჩიჩარიტოს სანახაობრივი სეზონი ჰქონდა ის მაინც დატოვებს ”ბლანკოსს”.

ხავიერ ერნანდესმა ”რეალის” მაისურით ”ლა ლიგაში” 23 მატჩი ჩაატარა, 7-ჯერ აიღო მეტოქის კარი და 4 საგოლე გადაცემა გააკეთა.

წყარო: football.eu
ახალი ამბები
25 კომენტარი
№1
ავტორი: ALEXFERGUSON
26 მაი 2015 17:32
  • სიახლეები: 1058
  • კომენტარები: 1268
ჩემი უსაყვარლესი ფეხბურთელი. ახლა რo ზოგიერთები ამბობთ წავიდეს,ამის ადგილი არარიო. მაშინ ხო იყო კაი ჩელსისთან 3-0 რო ვაგებდით და რო შემოვიდა და 15 წუთში რო სახეე გააძრო ჩელსის დაცვას. ფერგიუსონის ქამ ბექებით რო ვტრაბახობთ,ნეტა ვინ აკეთებდა ამ ქამ ბექებს. რამდენჯერ ბოლო 10 წუთი შემოსულა და გადაუწყვეტია მატჩის ბედი. ნეტა დააბრუნონ და მიცენ შანსი ისევ. ბევრს დაუმტკიცებს,რომ არ იყო ეს კაცი გუნდიდან გასაშვები.
0
№2
ავტორი: RojoDiablo
26 მაი 2015 17:36
  • სიახლეები: 7071
  • კომენტარები: 8687
ALEXFERGUSON,
ფერგიუსონის გუნდში იცი ქლევერლი რაებს აკეთებდა? ფერგიუსონის გუნდში მაკედამაც გადაგვირჩინა ორჯერ მნიშვნელოვანი მატჩი. ფერგიუსონის გუნდში ჯონი ევანსიც მცველი იყო. ფერგიუსონის გუნდი ჩემპიონი 10 ქლევერლით და 12 ნანით ტიტულს მოიგებდა.

რა ჩიჩარიტო, რის ჩიჩარიტო. მოვიდეს და ეს უნდა იდგეს ძირითადში? თუ ნეტავ გგონია, რომ უამბიციო ტიპია და სკამზე აპირებს სამუდამოდ ჯდომას.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If You Can't Support Us When We Lose, Don't Support Us When We Win
№3
ავტორი: Daley Blind
26 მაი 2015 17:40
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 50
ფალკაოსავითაა ეს :დდდდ
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ეს ხომ ჯადოქარი ლუკაა :O <3 <3
№4
ავტორი: ALEXFERGUSON
26 მაი 2015 17:44
  • სიახლეები: 1058
  • კომენტარები: 1268
RojoDiablo,
შენ იმენა შალვა ნათელაშვილივთ რა ყველა კომენტარის ოპოზიცია ხარ.
რომელი ევანსი იყო მცველი,ან ფერგის გუნდში მაკედას რამდენი თამაში გახსოვს? რეებს ამბობ ტო. სტატისტიკას მაინც გადახედე,რამდენჯერ შემოვიდა მოედანზე,რამდენი წუთი იყო მოედანზე და რამდენ გოლს იტანდა. მართლა ბრმების სკოლაა მაგის დედავატირე? რუნი რო ცენტრში იდგა რა ჩემ ფეხებს აკეთებდა,ან ფერგის დროს და ან ვანგააალის დროს? ვისი ადგილია აბა ძირითადში. 100 წლის პერსის,რომელიც სანამ მარჯვენა ფეხიდან მარცხენაზე ბურთს გადმოიტანს ნახევარი ტაიმი რო გადის? არ მიყვარს ფეხბურთელების ესე დაუფასებლობა. რამდენჯერ წამომხტარტხარ ამის გატანილ გოლზე და გადარჩენ თამაშზე და შენ გენაცვლეოო რამდენჯერ დაგიყვრია? სწრაფია,მებრძოლია,გოლის საოცარი ალღო აქ,პოზიციას ყოველთვის სწორად არჩევს,უკან ჩამოდის ყოველთვის და კდიე რა თვისება უნდა ქონდეს ჩიჩარიტოს შენ რო მოგეწონოს?
0
№5
ავტორი: Daley Blind
26 მაი 2015 17:46
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 50
ისე რაც მართალიამართალია მეტრანახევრისაა ტიპი და მეორესართულზე ორთაბრძოლებს როგორ იგებს :O
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ეს ხომ ჯადოქარი ლუკაა :O <3 <3
№6
ავტორი: RojoDiablo
26 მაი 2015 17:55
  • სიახლეები: 7071
  • კომენტარები: 8687
ALEXFERGUSON,
შენ იმენა შალვა ნათელაშვილივთ რა ყველა კომენტარის ოპოზიცია ხარ.


wink კრიტიკული აზრის გამოთქმა არ ნიშნავს, რომ ყველა კომენტარზე ოპოზიცია ვარ, უბრალოდ, რაშიც არ გეთანხმები, ვერ დაგეთანხმები.

რომელი ევანსი იყო მცველი,ან ფერგის გუნდში მაკედას რამდენი თამაში გახსოვს? რეებს ამბობ ტო. სტატისტიკას მაინც გადახედე,რამდენჯერ შემოვიდა მოედანზე,რამდენი წუთი იყო მოედანზე და რამდენ გოლს იტანდა. მართლა ბრმების სკოლაა მაგის დედავატირე?


ჩემი სიტყვების შინაარსს თუ ვერ ჩაწვდი, განგიმარტავ. ევანსის მცველობაში ის ვიგუსლიხმე და ქლევერლის შესაძლებლობებში, რომ ფერგიუსონის გუნდში ყველა თამაშობდა. ვან გაალს კი აქვს სხვა მოთხოვინელები, რასაც ჩიჩარიტო ვერ აკმაყოფილებს. იმედი მაქვს, ამაზე მაინც გაქვს წარმოდგენა და არ დამაწყებინებ ჩამოთვლას. ა, ჰო მართლა, შემიძლია დავიგინო, რომ ორივე თვალით მაგრად ვხედავ.

რუნი რო ცენტრში იდგა რა ჩემ ფეხებს აკეთებდა,ან ფერგის დროს და ან ვანგააალის დროს? ვისი ადგილია აბა ძირითადში. 100 წლის პერსის,რომელიც სანამ მარჯვენა ფეხიდან მარცხენაზე ბურთს გადმოიტანს ნახევარი ტაიმი რო გადის?


ზევით უკვე გიპასუხე ამ კითხვაზე, ამიტომ არ განვმეორდები.

რამდენჯერ წამომხტარტხარ ამის გატანილ გოლზე და გადარჩენ თამაშზე და შენ გენაცვლეოო რამდენჯერ დაგიყვრია?


გგონია ჩიჩარიტოს არ ვაფასებ იმის გამო, რაც ჩვენთვის აქვს გაკეთებული? გგონია დამავიწყდა მისი ღვაწლი? ეგრე ავმდგარვარ და ტევესის გოლზეც მიყვირია, ისე რომ ხმა ჩამიწყდა, მაგრამ ვინატრო და ვისურვო, რომ მოვიდეს? ვიღაცას რომ რაღაც გაუკეთებია გუნდისთვის, არ ნიშნავს, რომ ამას სამუდამოდ უნდა მივეცე. ჩიჩარიტო აკეთებდა იმიტომ, რომ ამ გუნდის ნაწილი იყო და ეს ევალებოდა. ამას ვაფასებ და დავაფასებ კიდეც, მაგრამ ერნანდესი მაინც არ მინდა ძირითად შემადგენლობაში. დავიჯერო, ის რაც მე მინდა შენთვის მიუღებელია? ან ჩემი სურვილები ვინმეს გადაწყვეტილება ახდენს გავლენას?

შენი კომენტარიდან მინიმუმ ორი სიტყვა, ჩემთვის, როგორც გულშემატკივარისთვის შეურაცხმყოფელია, მე კი არ მიკადრებია ასეთი რამ და კარგი იქნება, თუ გაითვალისწინებ.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If You Can't Support Us When We Lose, Don't Support Us When We Win
№7
ავტორი: ALEXFERGUSON
26 მაი 2015 18:18
  • სიახლეები: 1058
  • კომენტარები: 1268
RojoDiablo,
მე შენთვის შეაურაწმყოფელი არაფერი მითქვამს. როგორც შენ მეც ჩემი პოზიცია დავაფიქსირე. დღევანდელი გადმოსახედიდან, ასეთ პერსის,მერე ფალკაოს და ვილსონს,აი ეს ჩიჩარიტო მირჩევნია ერთად აღებული. თუ ვანგაალი აპირებს 1 თავდამსხმელით თამაშს,არ მიგულისხმია მე რო რუნი ზამენაზე უნდა იჯდეს და ეს ძირითადში უნდა იყოს მეთქი. მარა წინ რუნისთან ერთად თუ დადგება ვინმე აი ამ შემადგენლობიდან,რაც ამ მომენტისთვის არის,ნაღდად მირჩევნია ჩიჩარიტო. მერე კიდე არც აქვს ამას ძირითადის პრეტენზია ისეთ დიდ კლუბში როგორიც მანჩესტერია. რადგან იჯარით წავიდა რეალში და არა სხვა რომელიმე კლუბში,სადაც რეგულარულად პირდებოდნენ თამაშს. ამას თუნდაც 25 წითი რო მიცე სათამაშო უნაიტედში,ხმის ამომღები არაა. არც ფერგის დროს იყო ძირითადის კაცი,მარა სულ ამბობდა მანჩესტერი მისთვის რასაც ნიშნავდა და რისი გაკეთება სურად. კლევერლის რაც შეეხება,არც ფერგის დროს უთამაშია ფეხბურთი და არც არავის,ის რო რამდენჯერმე გოლი გაუვარდა 1-2 კაი პასი გააკეთა,ეგრე მენთეშაშვილსაც აქ გაკეთებული ზოგჯერ კაი რაღაცეები. ევანსს რაც შეეხება, მე ბაბუს დროს ევანსის მაგრად ჩატარებული თამაში ნამდვილად არ მახსოვს. ძლიერი და შრომისმოყვარე ფეხბურთელი,ფერგის ეპოქაშიც და სხვასთანაც ძლიერი იქნება ყველან. რონალდო ფერგის დროსაც ფრინავდა და რამდენი მწვრთნელი შეეცავალა ყველგან თამაშობდა. ვან პერის, ვენგერის დროსაც მაგარი იყო და ფერგის ეპოქაშიც. იგივე შეიძLება იტქვას მაიკლ ოუენზე და აღარ გავაგრძელებ ჩამოთვლას. არის გამონაკლისები,მაგრამ ჰაი კლასის ფეხბურთელი,მანჩესტერშიც მაგარი იქნება, ბარსაშიც და ძეგვის ცემენტის გუნდშიც.

და ერთს დავამატებ კიდე. შენ თუ გგონია რო ფერგი მომთხოვნი არ იყო თუნდაც ვანგააალზე ნაკლებად თხოვდა ფეხბურთელს ძალიან ცდები. ყველა მწვრთნელს აქვს თავისი მიდგომა,არუნდა ფერგიუსონს მილიარდების ხარჯვა,ეს მისი არჩევანი იყო. თუ ვანგაალს თავისი ფილოსოფია აქ,ფერგის არანაკლები ქონდა თავისი. ალბად გახსოვს,სიტი ჩელსსი,რამხელა თანხებს ხარჯავდნენ და რა ფეხბურთელები მოყავდათ გუნდში,როცა ფერგის გვადალახარადან და მსგავსი გუნდებიდან მოყავდა ფეხბურთელები და სახეს ძრობდა ჩელსისაც და სიტისაც,რომელბესაც ასობით მილიონი ქონდა ტრანსფერებში დახარჯული. აი ეს სხვაობა იყო ფერგის და სხვა მწვრთენელბს შორის. თორე თუ ფეხბურთელი ფერგის მოთხოვნას აკმაყოფილებდა და ვანგაალის ვერა,მაშინ მაგ ლოგიკით,ვერ ყოფილან ფერგიუსონი მთლად კაი სპეციალსიტი. აი რა შემადგენლობაც ახლა ვანგაალს ყავს,ეს რო მიცე ახლა ფერგიუსონს,ვეცრეთი გუნდი ვერ გააჩერებს დედამიწის ზურგზე. ასე რომ ნუ იტყვი იმას,რო ფერგის მოთხოვნების შესრულება უფრო მარტივი იყო,ვიდრე ვანგაალის არისო.
0
№8
ავტორი: abrama
26 მაი 2015 18:21
  • სიახლეები: 1
  • კომენტარები: 1000
ALEXFERGUSON,
ბრატ 100 %-ით ფწთანხმები არ დამავიწყდებაა ასტონ ვილასთან პირველი ტაიმი 0-2 და საბოლოო შედეგი 2-3 და ვინ გაიტანა გოლები:; ხავიერ ერნაბდეს ჰეთრიკ. RojoDiablo,
მგონი უნდა გახსოვდეს ეს თამაში და ამ თამაშის შემდეგ როგორ არ უნდა აფასებდე ჩვენ ჩიჩას. რომელიც პერსაც ჯობია და ფალკაოსაც

ჩიჩა ჩემი გმირი ხარ
0
№9
ავტორი: ALEXFERGUSON
26 მაი 2015 18:26
  • სიახლეები: 1058
  • კომენტარები: 1268
abrama,
კაროჩე როგორც პატარძალს პირველ ღამეს არ აცდება,ისე არ აგვცდება აქ ამ კაი ადამიანის დაკომენტარება და კამათი.. და ოპოზიციური კომენტარი. შენც კარგად იცი და ხედავ RojoDiabl,რო 15 წუთში რეალში ჩიჩარიტო უფრო მეტს აკეტებს ვიდრე 2 ტაიმშო პერსი-ფალკაო ერთად.
0
№10
ავტორი: GeorgeBest
26 მაი 2015 18:31
  • სიახლეები: 1729
  • კომენტარები: 12134
არაა ამის ადგილი გუნდში და ცოდოა სკამზე დალპობისთვის. რატომ უნდა ითამაშოს 10-10 წუთი. წავიდეს რომელიმე ნორმალურ გუნდში, ფასმაც საკმაოდ აიწია და მსურველებიც მშვენიერი ჰყავს
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

ჩამოშლა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top