"ჩელსის" მაისურებს ახალი სპონსორი ჰყავს - Yokohama Rubber, 40 მილიონი ფუნტი წელიწადში. საბურავების კომპანიასთან მიღწეული შეთანხმება დიდი წარმატებაა ლონდონელებისთვის, თუმცა ვნახოთ რომელი ადგილი დაიკავა "ჩელსიმ" და რომელ პოზიციაზეა "იუნაიტედი" მაისურების სპონსორთა ყველაზე ძვირადღირებულ შეთანხმებათა სიაში.
8. "ლივერპული" და სტანდარტი. მერსესაიდელები სპონსორისგან წელიწადში 20 მილიონ ფუნტს იღებენ. კონტრაქტი მათ 2013 წლის ივლისში გააფორმეს და 2015/16 სეზონის ბოლოს ეწურებათ.
7. "სიტი" და Etihad Airways-ი. სპონსორისგან ისინი წელიწადში 20 მილიონ ფუნტს იღებენ, მათ 10 წლიანი ხელშეკრულება აკავშირებთ. თანამშრომლობის ფარგლებში ინგლისური კლუბი სულ 400 მილიონ ფუნტს მიიღებს.
6. "ბარსელონა" და Qatar Airways - 25 მილიონი ფუნტი წელიწადში. კატალონიელები 5 წლიანი თანამშრომლობის ფარგლებში სულ 150 მილიონ ფუნტს მიიღებენ. კონტრაქტი მათ 2016 წელს ეწურებათ და ნაკლებადაა მისი გახანგრძლივება სავარაუდო.
5. "ბაიერნი" და Deutsche Telekom - 25 მილიონი ფუნტი წელიწადში. გერმანელებმა საკმაოდ ხანგრძლივი ხელშეკრულება 2012 წელს გააფორმეს და მას ვადა 2022 წელს ეწურება
4. "რეალი" და Emirates Airlines - 25 მილიონი ფუნტი წელიწადში. ხელშეკრულება მხარეებმა 2013 წელს გააფორმეს და მას ვადა 2018 წელს ეწურება.
3. "არსენალი" და Emirates Airlines - 30 მილიონი ფუნტი წელიწადში. კომპანია ერთდროულად ორ მსოფლიო გრანდს ასპონსორებს, თუმცა ლონდონელებმა უფრო საფრიან შეთანხმებას მიაღწიეს. 2018-19 სეზონებამდე ისინი სულ 150 მილიონ ფუნტს მიიღებენ.
2. "ჩელსი" და Yokohama Rubber - 40 მილიონი ფუნტი წელიწადში. აქამდე ლონდოლემები სამსუნგისგან წელიწადში მხოლოდ 18 მილიონ ფუნტს იღებდნენ. ასე რომ, მათთვის ეს ხელშეკრულება ნამდვილი ირმის ნახტომია.
1. პირველ ადგილს კვლავ "მანჩესტერ იუნაიტედი" იკავებს. 53 მილიონი ფუნტი წელიწადში - ყველაზე მასშტაბური გარიგება საფეხბურთო სამყაროში. მხარეებს ხელშეკრულება ერთმანეთთან 2021 წლამდე აკავშირებს.