თბილისი:
მანჩესტერი:
22-01-2015, 14:11
ავტორი: LizarD,
ნანახია: 2306,
კომენტარები: 7
ბლინდი: "ნევილი ცდება"
დეილი ბლინდი გარი ნევილს გამოეხმმაურა.
ბლინდი:
დეილი ბლინდი ESPN-სთან ინტერვიუში გარი ნევილს გამოეხმაურა, რომელმაც რამოდენიმე დღის წინ ვან გაალის 3-5-2 ტაქტიკა გააკრიტიკა. ბლინდი არ თვლის, რომ მის თამაშს სითამამე აკლია, როგორც ამას მანჩესტერის ყოფილი კაპიტანი გარი ნევილი ამბობს.

ასევე, ნახევარმცველი ფანებისგან მოითხოვს მხარი დაუჭირონ ვან გაალს, რომელმაც "იუნაიტედი" მეოთხე ადგილზე აიყვანა. იმის მიუხედავად, რომ გუნდი ვერ აჩვენებს ისეთივე ლამაზ და ამაღელვებელ ფეხბურთს, როგორსაც სერ ალექს ფერგიუსონის დროს სთავაზობდა მხარდამჭერებს.

"ქპრსთან" შაბათს გამართული თამაშის დროს, რომელიც "იუნაიტედმა" 2-0 მოიგო, გულშემატკივრებს არ მოეწონათ 3-5-2 ტაქტიკით მოასპარეზე "იუნატედის" თამაში, მათი აზრით ეს სისტემა თამაშს ნელს და ადვილად გამოსაცნობს ხდის.

ბლინდისთვის მსგავსი კრიტიკა უცხო არ არის. ის იყო ჰოლანდიის ნაკრების წევრი, რომელმაც მესამე ადგილი დაიკავა მსოფლიო ჩემპიონატზე, მიუხედავად იმისა, რომ უღიმღამოდ თამაშობდნენ სამ მცველიანი ტაქტიკით.

ჰოლანდიელი ფიქრობს, რომ "მანჩესტერი იუნაიტედის" ვარსკვლავები კარგ თამაშს დაიწყებენ მაშინ, როდესაც მიეჩვევიან ახალ სისტემას და მისი აზრით, ამ საქმეს ვან გაალზე უკეთ ვერავინ გაუძღვება.

"ის მოთამაშეებს და გუნდს უკეთესს ხდის, მწვრთნელში სწორედ ეს მომწონს. ეს მისი ყველაზე კარგი თვისებაა." - აცხადებს ბლინდი. "ჰოლანდიის ნაკრებშიც იგივე ხდებოდა, მას სურდა მთელი გუნდი გაეუმჯობესებინა და როდესაც გუნდი უკეთესი ხდება, ამის შემდეგ მოთამაშეები ინდივიდუალურადაც გამოირჩევიან."

"ჩვენ არ ვთამაშობდით საუცხოო ფეხბურთს მსოფლიო ჩემპიონატზე, მაგრამ ჩვენ ვთამაშობდით გუნდურად, ვიგებდით თამაშებს, მოგებების შემდეგ კი უკეთ თამაში დავიწყეთ. როდესაც შენ სისტემას ცვლი, იწყებ გუნდური ფეხბურთის თამაშს და იწყებ მოგებებს."

"თუ შენ ადრე თამაშობდი სხვა სისტემით დიდი ხნის მანძილზე, ახლა ახალ სისტემას უნდა შეეგუო და ეს პრობლემა სულაც არაა."

"ჩვენ ვიცოდით, რომ ეს არ იქნებოდა ადვილი პერმიერ ლიგაში, მაგრამ საჭიროა თავი მაღლა გვეჭიროს და რწმენა შევინარჩუნოთ."


გარი ნევილმა იუნაიტედის დაბალი ტემპი ბლინდს დააბრალა და განაცხადა, რომ ის ზედმეტად უსაფრთხოდ თამაშობს.

"მან(ბლინდმა) მეტი პასი უნდა გააკეთოს წინ, ის ბურთს ფლანგებზე ათამაშებს და მარტივ გადაწყვეტილებებს იღებს." - განაცხადა ნევილმა ორი თვის წინ.

ბლინდი იღებს კრიტიკას, მაგრამ არ აპრებს მისი თამაშის სტილის შეცვლას მხოლოდ იმიტომ, ნევილი ასე ამბობს.

"მე შემიძლია კრიტიკის მიღება, ხალხს ტელევიზიაში შეუძლია ილაპარაკოს რაზეც სურთ, მაგრამ ჩემი აზრით მე მოვახერხე კარგი მატჩების ჩატარება." - განაცხადა ჰოლანდიელმა.

"რა თქმა უნდა, მე შემიძლია გავამწვავო, მაგრამ ზოგჯერ საჭიროა ბურთის შენარჩუნება და უკეთეს პოზიციაში მყოფი თანაგუნდელის მოძებნა. თუ მე შეტევის მხარის შეცვლა მიხდება, სწორედ ასე ვიქცევი, ან ვიცდი და ველოდები შესაფერის მომენტს პასის გასაკეთებლად."

"თუ არის იმის შანსი, რომ პასი წინ გავაკეთო, მაშინ მე ამას ვაკეთებ, მაგრამ ზოგჯერ საჭიროა პოზიცია შეინარჩუნო და პასი სხვას გადააწოდო ფლანგიდან ფლანგზე, ამოძრაო ბურთი და მოძებნო მოთამაშე, რომელიც ინდივიდუალურად გაამწვავებს."

"რა თქმა უნდა, მე მოვუსმენ მას (ნევილს), მაგრამ ჩემს თამაშს გავაგრძელებ და იმას გავაკეთებ, რასაც მწვრთნელი მეუბნება, მას კი სურს, რომ შევინარჩუნოთ პოზიცია."


ბლინდი სრულიად გამოჯანმრთელდა მუხლის ტრამვისგან და მზადაა ასოციაციის თასის ტურნირზე მონაწილეობა მიიღოს. შემდეგი მატჩის გასამართად "იუნაიტედი", ამ პარასკევს, კემბრიჯში გაემგზავრება, სადაც მეოთხე რაუნის მატჩში ადგილობრივ "კემბრიჯ იუნაიტედს" დაუპირისპირდება.

იუნაიტედის რიგებში 6 ახლადგაფორმებული მოთამაშეა, მაგრამ ისინი ბოლომდე აცნობიერებენ ამ ტურნირის მნიშვნელობას, აცხადებს ბლინდი.

"სასიამოვნოა როცა ასეთი ტიპის გამოცდილებას იღებ, მე წაკითხული მაქვს იუნაიტედის ისტორია და ხალხისგანაც მსმენია, რომ "იუნაიტედს" ასოციაციის თასი 11 წლის მანძილზე არ მოუგია, ამიტომ ჩვენ ბოლომდე დავიხარჯებით. ყველას სურს უემბლიზე მოხვედრა." - დაასრულა ბლინდმა
სტატიები
7 კომენტარი
№1
ავტორი: AkkRed
22 იანვარი 2015 14:23
  • სიახლეები: 74
  • კომენტარები: 4669
არ შეგიძლია არ დაეთანხმო გარის, მაგრამ დეილიც სწორია თავის მხრივ. ყველაზე სწორხაზოვან ფეხბურთს ვთამაშობთ რაც კი შეგიძლია გამოიგონო. ვალენსიას ტაქტიკის ფეხბურთია ახლანდემი მანჩესტერის ტაქტიკა. გამჭოლი "პრასტრელები" მხოლოდ რუნი-მატას დუეტი ასრულებს, დანარჩენ მანჩესტერელებს ან სადღაცას B სექტორის ქომაგებთან აწვდიან პას ხან მოწინააღმეგის მეკარეს აბარებენ ბურთს. თუ ტაქტიკა გამართლდა მაშინ პასებსაც ვნახავთ, მაგრამ მე ეჭვი მეპარება რაღაც 3-5-2-ით რაღაც დიდებული შევქმნათ.
0
№2
ავტორი: bziki
22 იანვარი 2015 14:27
  • სიახლეები: 0
  • კომენტარები: 1955
ამას გარანტირებული აქ ძირითადი სამიდან ერთ-ერთ პოზიციაზე, მაგრად უგებენ ერთმანეთს ეს და გაალი. ოთხეულის ფასად არ დაგიჯდეთ ეს უაზრო გორაობა მთავარია, მომავალ წელს შედეგი იქნება მჯერა გუნდურობის მხრივ აი საუუცხო ფეხბურთს რო ვერ ითამაშებთ ვერასდროს ამ ფილოსოფიით ეგ მიტყდება
0
№3
ავტორი: Berba 9
22 იანვარი 2015 14:44
  • სიახლეები: 278
  • კომენტარები: 1500
ნევილი, რომ გეუბნება შენთვის ამბობს, თორემ ლივერპულის ფანი კი არაა, კარაგერივით ))
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
The City Is Yours?
The City Is Yours?
20,000 empty seats!
Are You Fucking Sure?
№4
ავტორი: GeorgeBest
22 იანვარი 2015 15:38
  • სიახლეები: 1729
  • კომენტარები: 12134
გასაგებია რომ მეოთხე ადგილზე ვართ და ეს ის პოზიციაა რომელიც ჩვენი მიზანია წელს, მარა ხო ხედავს რო ეს ტაქტიკა საზიზღარ ფეხბურთს გვათამაშებს? იასნია ბლინდი მწვრთნელის მხარეს დაიჭერს და არც აქვს უფლება გამოვიდეს და ვან გაალი აკრიტიკოს, მარა ნევილი მართალია ყველაფერში რაც იბაზრა

დავიღალეთ ამ ბურთის კონტროლის ყურებით, იმენა ყველა 0-ია მოედანზე. ორი საატი რო უნდებიან ესეთი დონის ხალხი გადაწყვეტილების მიღებას ცოტა არ იყოს და ტეხავს
0
№5
ავტორი: Count Alucard
22 იანვარი 2015 15:43
  • სიახლეები: 28
  • კომენტარები: 1979
მოვალეობის მოხდის გამო თქვა ეს სიტყვები ამან, იმას ხომ არ იტყოდა არ ვეთანხმები ვან გაალს და სწორია გარიო, არადა აშკარად სწორად ილაპარაკა გარიმ და მართა 3-5-2 უღიმღამო, ნელი ტაქტიკაა, პლიუს ამას 4-4-2 სქემა ყველანაირ ზონას უკეტავს ამ განლაგებას. ბლინდი ვერ გამოვიდოდა და ვერ იტყოდა ლუი ცდება და მართლა 4-4-2 ჯობიაო, აქაც ზედმეტად ფრთხლი ტაქტიკა აირჩია და დაბალანსებულად ილაპარაკა. რეალურად გარის ფეხებზე კიდია ვან გაალი და მისი ფილოსოფია, მაგიტომ თქვა ზუსტად ის რაც სათქმელი იყო.
0
№6
ავტორი: RojoDiablo
22 იანვარი 2015 18:56
  • სიახლეები: 7071
  • კომენტარები: 8687
ყველას გვესმის, რომ ახალ სისტემას დრო სჭირდება, მაგრამ როცა ამჩნევ, რომ ამ სისტემიც საუკეთესოდ ჩატარებულ მატჩშიც კი ვერ აჩვენებ საუკეთესო თამაშს, რატომ ჯიუტობ და არ ცვლი. ერთი ალბათ იმიტომ, რომ დარწმუნებული ხარ საქუთარ სქემაში და თუ ასეა არც უნდა შეცვალო, მეორე იმიტომ, რომ არ გსურს შეცდომის აღიარება. მაგრამ რა საჭიროა ქედმაღლობა? ვან გაალს არაფერს ვაბრალებ, რა თქმა უნდა.

სათამაშო სქემა რომ ბურთის ფლობას მოიცავს, ეს არავის უკვირს უკვე. რა შედეგი მოაქვს ამას ის მითხარი შენ. დამღლელია ასეთი უღიმღამო მატჩები და უფრო მეტად დამღლელია მისი უშედეგობა. ჯერ მარტო ის რად ღირს, ყველა გუნდმა რომ დაგვიმუღამა და მაღალი პრესინგით გვეთამაშება, რის გამოც ბოლოს მაინც ვკარგავთ ბურთს. ან იშორებენ და ისე, ან იქვე უშვებენ შეცდომას. პოციურადაც არეული ჰყავს ფეხბურთელები და თავის საქმეს მაღალ დონეზე ვერ ასრულებენ. უამრავი რამის თქმა შეიძლება, მაგრამ რა აზრი აქვს, ვინ გაგიგონებს.
0
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
If You Can't Support Us When We Lose, Don't Support Us When We Win
№7
ავტორი: Jorbe-Jorbe
22 იანვარი 2015 21:07
  • სიახლეები: 8
  • კომენტარები: 1279
გიორგი,
ზუსტად ის დაწერე, რისი დაწერაც მინდოდა winked 100 % გეთანხმები !
0
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

ავტორიზაცია

მომდევნო მატჩები

შემოგვიერთდი

წინა მატჩები

პრემიერ ლიგა

დამალვა

შემოგვიერთდი

ყველა უფლება დაცულია

© MANUTD.GE 2012

Top