"იუნაიტედის" პოპულარობა კიდევ უფრო გაიზარდა.
ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის მსვლელბისას "მანჩესტერ იუნაიტედის" რიგებში მოსული ფეხბურთელების წყალობით კლუბის პოპულარობა კიდევ უფრო გაიზარდა. მიუხედავად იმისა, რომ "იუნაიტედი" ჩემპიონთა ლიგაზე არ თამაშობს, სოციალურ ქსელსა და მსგავს დივიდენდებში "იუნაიტედის" ცნობადობა კვლავ სიმაღლეებისკენ ისწრაფვის.
დამატებითი შემოსავალი, რომელსაც მოთამაშეებს "მანჩესტერ იუნაიტედში" გადასვლა აძლევს სპორტული მარკეტინგული კომპანიის, Repucom-ის მიერ იქნა დათვლილი:
- პრემიერ-ლიგის სატელევიზიო ჩვენებებიდან, რომელსაც მსოფლიოს ორასზე მეტ ქვეყანაში გადასცემენ "მანჩესტერ იუნაიტედი" 51%-ს იღებს.
- "მანჩესტერ იუნაიტედის" Facebook-ზე 58 მლნ.-ზე მეტი მიმდევარი ჰყავს, ხოლო Twitter-ზე 3.4. მლნ. ჯამში, კი სოციალურ ქსელში ასეთი 102 მლნ. ადამიანია.
- როცა რადამელ ფალკაო "იუნაიტედთან" კონტრაქტს აწერდა ხელს Google-ში მისი სახელის ძებნა 909%-ით გაიზარდა იმ დღესთან შედარებით, როცა იგი "ატლეტიკოში" გადადიოდა.
- "იუნაიტედის" მიერ ანხელ დი მარიას შეძენის ოფიციალური გაცხადების დღეს Google-ში დი მარიას სახელის ძებნა 1111%-ით გაიზარდა.
- როცა "იუნაიტედში" დეილი ბლინდი გადავიდა Twitter-ზე მისი გვერდის მომწონებელთა რიცხვი 72%-ით გაიზარდა, მომდევნო დღეებში და ყოველდღიუტად კი იგი 5336%-ზე ავიდა.
"მანჩესტერ იუნაიტედი" Twitter-ზე საკმაოდ გვიან გამოჩნდა. როცა კლუბმა ამ სოციალურ ქსელში პირველი ოფიციალური შეტყობინება დატოვა 2013 წლის ივლისში, მისი მოწინააღმდეგეები, "ჩელსი" და "არსენალი" უკვე დიდი ხნის წევრები იყვნენ. მიუხედავად ამისა, ერთ კვირაზე ნაკლებ ხანში "იუნაიტედს" 500 მომწონებელი ჰყავდა.
ბედის ირონიით, Twitter-ზე "იუნაიტედის" გამოჩენას "ახალი ერა" დაემთხვა, რომელსაც დევიდ მოიესი ედგა სათავეში. საბოლოოდ ჯამში კლუბმა შემოსავლები 50 მლნ. ფუნტი დაკარგა.
Twitter-ის 10 წამყვანი კლუბი
აზიასა და ამერიკაში მოწყობილი საზაფხულო ტურნეები ევროპული ტოპ-კლუბების პოპულარიზაციის განუყოფელ ნაწილად იქცა. ევროპელი მძიმეწონიანები, "რეალი" და "ბარსელონა" სოციალური ქსელების მეფეებად რჩებიან, მაგრამ "იუნაიტედი" ინგლისურენოვან სეგმენტში დომინირებს და დევნას აგრძელებს.
Facebook-ის 10 წამყვანი კლუბი
"მერჩანდაიზინგის" მხრივ "მანჩესტერ იუნაიტედი" პრემიერ-ლიგის ჩემპიონად რჩება. "ოლდ ტრაფორდზე" გადასვლამდე რობინ ვან პერსის მაისური ყველაზე მეტად გაყიდვად მაისურებს შორის მეხუთე ადგილამდეც ვერ ადიოდა. ახლა კი ამ სიას ბოლო ორი წლის განმავლობაში ლიდერობს.
2013-14 წლების პრემიერ-ლიგის ყველაზე გაყიდვადი მაისური
2012-13 წლების პრემიერ-ლიგის ყველაზე გაყიდვადი მაისური
წყარო:
the telegraph